Klinikk for Alle Sola

Telefonnummer979 23 000979 23 0 ...
Solakrossen 11 4050 Sola

Siste vurderinger av Klinikk for Alle Sola

God og grundig kiropraktor

Kiropraktor: Cathrin Alvestad Slettebø Skrevet

Bestilte time hos Cathrin pga baby 9 uker slet med mye uro, luftplager og urolig søvn på dagtid. Jeg opplevde at hun gjorde en grundig undersøkelse og gav gode forklaringer underveis. I løpet av en uke var babyen merkbart bedre, roligere søvn og mindre plaget med luft.
Jeg likte godt at hun sendte et skriv til fastlege, der undersøkelse og behandling ble beskrevet, og så fikk jeg med et eget skriv til helsestasjonen.

Anbefales!

A really thorough kliropraktor

Kiropraktor: Matthew Paul Hammond Skrevet

I have been with Matthew since he was working at Bekken og Barn, and I followed him on KFA. He's really good at back handling, using different techniques specific for your pain. He helped me a lot with the sciatic nerve inflammation, and now I am back in shape!

Da iwl James Pollard

Kiropraktor: Daniel James Pollard Skrevet

Jeg har gått til kiropraktor Daniel James Pollard I en kort periode, men har et meget godt inntrykk av han som person og behandler. Seriøs, lyttende og en som kan faget. Jeg anbefaler Daniel!!!

super flink kiropraktor

Kiropraktor: Daniel James Pollard Skrevet

Jeg har gått til daniel james pollard nå i 1 år og er superfornøyd med ryggen min, den har aldrig vert så god som etter jeg begynnte og gå til han, så derfor anbefaler jeg på det sterkeste og gå til klinikk for alle viss du sliter med muskler og ledd!

En utrolig flink kiropraktor

Kiropraktor: Daniel James Pollard Skrevet

Når du sliter med en ryggskade et det et must med flinke behandlere, Daniel James Pollard er en utrolig flink kiropraktor. Han svarer på det du lurer på, kommer med anbefalinger som gir resultater.
Hvis du sliter med ryggen, er han den rette mannen å gå til.