Klinikk For Alle Sola

Telefonnummer0232502325 ... – Si gjerne at du fant nummeret på Legelisten.no
Solakrossen 11 4050 Sola

Siste vurderinger av Klinikk For Alle Sola

Meget god oppfølging og service

Kiropraktor: Kim Tore Johansen Skrevet

Her blir man ivaretatt på en god måte. Nøye oppfølging og får bekreftelse på om behandlingen har effekt.

Proff

Kiropraktor: Kim Tore Johansen Skrevet

Jeg er en ung mann som har slitt de siste 2 årene med TMD. Dette har preget meg både fysisk og psykisk.
Jeg kontaktet spesialister på østlandet for å få bukt med mitt problem. Jeg ble da anbefalt å ta kontakt med Kim.
Han har vært imøtekommende, dyktig, ærlig, og svært fremgangsrik i sitt arbeid med meg hele veien til nå, da jeg flytter fra byen. Jeg har reist både med bil og kollektivt helt fra byen til Sola på det grunnlag av at Kim har gitt resultater og jeg har virkelig følt meg ivaretatt. Har nå etter 1,5 års behandling bedre tro på fremtiden, både for meg seg selv psykisk og fysisk.
Med sin profesjonelle holdning, motiverende - ærlige væremåte og yrkesstolthet kan jeg ikke annet enn å gi han full score. Anbefales på det sterkeste.

Imponerende!

Kiropraktor: Kim Tore Johansen Skrevet

Kim Johansen og Balanse & Nevrosenter ble jeg super imponert av! Veldig dyktig og grundig undersøkelser!
Vært plaget med svimmelhet, balanse, hodepine/tung i hode, hjertebank, pusting og andre ting. Men etter behandling hos de så merker jeg allerede forskjell! Vært inn og ut hos leger i snart 10 år uten diagnose og hjelp.. 1 uke hos Kim Johansen og Balanse & Nevrosenter, så har jeg fått diagnose, kunnskap, hjelp og behandling! Dette har jeg ventet lenge på!

Nervo boreliose

Kiropraktor: Kim Tore Johansen Skrevet

Jeg har fått diagnose nervo boreliose og fekk anbefalt fra kjente å kontakte Kim Tore Johansen for mine plager. Det begynte med flåttbitt i mai/juni 2017. Jeg har hjernetåke, svimmel, utmattet, var for høge lyder og raske bevegelser feks. på tv. Jeg har vært igjennom 3 pencelin kurer og utallige undersøkelser, rønken av lunger, hjertespesialist, MR av hode, nevrolog, mm. Ingen positive svar alt ser fint ut. Jeg har nå gått hos Kim noen mnd. Jeg er blitt veldig godt mottatt av han og hans kollegaer. Jeg føler at han vil mitt beste og jeg er ikke lenger så utmattet, jeg er blitt mer aktiv og har ikke så ofte hjernetåke. Jeg følger ett treningsopplegg hjemme og d er bra og kunne trene selv.

Enestående!

Kiropraktor: Kim Tore Johansen Skrevet

Takk og lov for at det finnes private foretak i helse Norge som faktisk tar pasienter på alvor. Jeg har slitt i lang tid med hodesmerter, svimmelhet, balanse, øresus etc etter en smell på fotballbanen. Tilnærmet ingen hjelp å få i det offentlige. Bare drenering og vas. Helt tilfeldig kom jeg over Kim Johansen, og det har reddet meg fra å bli ufør. Har vært tilnærmet et halv år til behandling og endringene har vært enorme. Kan på det sterkeste anbefale Kim!