Klinikk For Alle Sola

Solakrossen 11 4050 Sola

Siste vurderinger av Klinikk For Alle Sola

Behagelig og profesjonell

Kiropraktor: Daniel James Pollard Skrevet

Har vært hos flere kiropraktorer og fysioterapeuter de siste 10 årene, og kan uten tvil si at Daniel er den jeg har best resultater med. Man føler seg hørt og forstått. Fantastisk teknikk som jeg ikke har opplevd hos andre, som viser hvor trygg og kunnskapsrik han er i sin jobb.

God kiropraktor som bygger raskt tillit

Kiropraktor: Cathrin Alvestad Slettebø Skrevet

Barn med skade i nedre del av rygg. Fikk meget grundig undersøkelse og god oppfølging. Oppfølging besto foruten av timer hos kiropraktor av et godt og effektivt samarbeid med fysioterapeut og sykehus. Cathrin bygde raskt tillit hos barn og mor. Pga omstendigheter ble det behov med rådgivning mellom timene og Cathrin gjorde dette på en god måte.

God og grundig kiropraktor

Kiropraktor: Cathrin Alvestad Slettebø Skrevet

Bestilte time hos Cathrin pga baby 9 uker slet med mye uro, luftplager og urolig søvn på dagtid. Jeg opplevde at hun gjorde en grundig undersøkelse og gav gode forklaringer underveis. I løpet av en uke var babyen merkbart bedre, roligere søvn og mindre plaget med luft.
Jeg likte godt at hun sendte et skriv til fastlege, der undersøkelse og behandling ble beskrevet, og så fikk jeg med et eget skriv til helsestasjonen.

Anbefales!

A really thorough kliropraktor

Kiropraktor: Matthew Paul Hammond Skrevet

I have been with Matthew since he was working at Bekken og Barn, and I followed him on KFA. He's really good at back handling, using different techniques specific for your pain. He helped me a lot with the sciatic nerve inflammation, and now I am back in shape!

Da iwl James Pollard

Kiropraktor: Daniel James Pollard Skrevet

Jeg har gått til kiropraktor Daniel James Pollard I en kort periode, men har et meget godt inntrykk av han som person og behandler. Seriøs, lyttende og en som kan faget. Jeg anbefaler Daniel!!!