Klinikk For Alle Sola

Solakrossen 11 4050 Sola

Siste vurderinger av Klinikk For Alle Sola

Veldig bra!

Kiropraktor: Kim Tore Johansen Skrevet

Hjalp meg å finne en vei fremover etter 8 mnd med plager etter en kraftig hjernerystelse. Jeg hadde 5 dafers intensiv opphold hvor første dagen (mandagen) gikk med til ulike tester. Både koordinasjon, balanse, hukommelse ble testet med en rekke tester. Testene tok til sammen ca 4 timer. Tirsdagen kom jeg til et opplegg laget utifra resultatene på testene og startet behandlingen. Utover i uken var det to retester hvor behandlingen ble endret utifra resultatene på disse. Mellom behandlingene hadde jeg eget rom hvor jeg kunne slappe av. Avslutningsvis ble det kjørt ny evaluering, som igjen ga grunnlag for nytt behandlingsopplegg som jeg fikk med hjem og plan for månedene fremover. Jeg følte meg trygg og godt ivaretatt hele uka, og både Kim T. Johansen og Henning Winkels virket svært dyktige i jobben. Jeg har allerede merket fremgang etter behandlingen og nytt håp for en symptomfri hverdag er etablert!

Trygg og kunnskapsrik

Kiropraktor: Kim Tore Johansen Skrevet

Har kunnskap til min helsesituasjon som det offentlige ikke kan bistå med. Flink til å forklare resultater av prøver og beskrive behandling.

Nøye og dyktig

Kiropraktor: Kim Tore Johansen Skrevet

Har kunnskap og erfaring om svimmelhet som helsevesenet mangler. Utfører grundige undersøkelser og følger opp på en profesjonell og detaljert måte. Tar dine plager på alvor og kan gjennom sitt opplegg utrede, behandle, følge opp og tilpasser behandling skreddersydd for deg og dine plager.

Mer kunnskap enn sykehuset har/kan gi.

Kiropraktor: Kim Tore Johansen Skrevet

Etter gjennomgått "undersøkelser på uis for krystalsyken ble det også kontstatert rester igjen av betennelse på balansenerven. Ble da bedt om å finne meg en fysioterapeut som var interessert i feltet. Følte jeg ble overlatt til meg selv.
Kom i kontakt med KFA ved en artikkel i Aftenbladet. Det er utrolig hvor stor viten de har på feltet . Det har gitt meg livet tilbake , både fysisk og psykisk. Er mektig imponert av deres kunnskap og metodebruk.

Flink og kunnskapsrik.

Kim Johansen og Balanse & Nervosenter

Synes han er dyktig og tar seg god tid til å forklare ting. Teamet som jobber der kan sine ting.