Klinikk For Alle Sola

Solakrossen 11 4050 Sola

Siste vurderinger av Klinikk For Alle Sola

Effektiv og betryggende

Kiropraktor: Kim Tore Johansen Skrevet

Alltid god utnytting av tiden, veldig rett-på-sak, god til å kommunisere, behagelig å være rundt og betryggende og forståelsesfull. Stor tro på at helsen min ligger i riktige hender. Alltid en glede å komme på timene.

Kunnskapsrik, svært profesjonell og systematisk

Kiropraktor: Kim Tore Johansen Skrevet

Etter behandling hos fastlege og kiropraktor for krystallsyke, uten noen merkbar bedring. Ble jeg anbefalt Kim Johansen ved KFA Sola. Grundige undersøkelser og behandlig fulgte, inklusiv egentrening hjemme. Noe som umiddelnbart begynte å gi resultater. Jeg fikk en second opinion fra spesialist tilknytett SUS. Tilbakemelding var entydig, fortsett med Kim, du er i de beste hender.

Dyktig og svært kunnskapsrik

Kiropraktor: Kim Tore Johansen Skrevet

Jeg kom til Kim Johansen etter å ha hatt plager i ca to år. Han utredet svært grundig og var rask med å gi tilbakemelding på hva han fant ut. (Når du har vært dårlig lenge er ofte ventetiden noe av det verste, og det slipper du her).
Utfra funnene ble jeg først behandlet på klinikken for senere å jobbe med øvelser hjemme. Og jeg merket fort fremgang!
Og det som har vært veldig betryggende og imponerende er at når ting har endret seg har Kim sett det på testene og kunnet endre øvelsene for å oppnå best mulig resultat.
Jeg vr sykemeldt i en lang periode, men er nå tilbake i jobb takket vært behandlingen jeg fikk hos Kim.

Faglig dyktig, bestemt men med omsorg og forståelse.

Kiropraktor: Kim Tore Johansen Skrevet

Etter 8 mnd med store plager som konstant svimmelhet, tåkehode, tåkesyn, konsentrasjon vansker, nedsatt balanse og koordinasjon, lyd og lysskyhet, som igjen førte til stadig utmattelse etter en hjernerystelse, (Postcommotiosyndrom) reiste jeg desperat fra Østlandet til Stavanger da jeg hadde lest at Kim Tore Johansen hadde spesialisert seg på b.l.a dette. Jeg hadde et ukes opphold der hvor jeg følte meg godt ivaretatt fra første sekund! Det ble gjort grundige tester, og endelig fikk jeg en god og forståelsesfull forklaring på symptomene. Man forsto fort at de her var både svært dyktige og omsorgsfulle. Etter en ukes behandling der hvor det stort sett var Henning Winkels som utførte behandlingene og Kim Tore som tok testene, fikk jeg et rehabiliterings opplegg (øvelser) som var tilpasset MEG og MINE Symptomer som jeg skal utføre selv hjemme. Henning er også svært dyktig, med både omsorg og humor. Får deg til å føle deg hjemme. Nå har jeg gjort øvelser i 5 uker hjemme, og jeg begynner endelig å få hverdagen min tilbake! Jeg har hatt store symptombedringer, og har jevnlig kontakt med Kim på mail. Tilgjengeligheten hans må jeg si er helt utrolig! Han svarer om det er søndag eller onsdag!
Ja det koster litt, men jeg garanterer at det er verdt hver krone!!! Jeg vil på det varmeste anbefale Kim.

Svært dyktig!

Kiropraktor: Kim Tore Johansen Skrevet

Følte meg svært godt ivaretatt hos Kim Tore Johansen. Han tok symptomene mine på alvor og fant fort ut hva slags øvelser jeg trenger for å bli bedre. Etter en uke på behandling hos han, så merket jeg en enorm forskjell i hverdagen min. Kort ventetid for å få behandling var det også. Kan virkelig anbefale å gå til Kim Tore Johansen. Svært dyktig!