Klinikk For Alle Sola

Solakrossen 11 4050 Sola

Siste vurderinger av Klinikk For Alle Sola

Behagelig og profesjonell

Kiropraktor: Daniel James Pollard Skrevet

Har vært hos flere kiropraktorer og fysioterapeuter de siste 10 årene, og kan uten tvil si at Daniel er den jeg har best resultater med. Man føler seg hørt og forstått. Fantastisk teknikk som jeg ikke har opplevd hos andre, som viser hvor trygg og kunnskapsrik han er i sin jobb.

Kunnskapsrik og tydelig

Kiropraktor: Kim Tore Johansen Skrevet

Kim har masse kunnskap og er svært opptatt av å holde seg oppdatert på det siste forskningen har å by på. Han er også svært dedikert og virker ikke som han noen gang skorter på en løsning eller relevant kunnskap.

Effektiv og betryggende

Kiropraktor: Kim Tore Johansen Skrevet

Alltid god utnytting av tiden, veldig rett-på-sak, god til å kommunisere, behagelig å være rundt og betryggende og forståelsesfull. Stor tro på at helsen min ligger i riktige hender. Alltid en glede å komme på timene.

Kunnskapsrik, svært profesjonell og systematisk

Kiropraktor: Kim Tore Johansen Skrevet

Etter behandling hos fastlege og kiropraktor for krystallsyke, uten noen merkbar bedring. Ble jeg anbefalt Kim Johansen ved KFA Sola. Grundige undersøkelser og behandlig fulgte, inklusiv egentrening hjemme. Noe som umiddelnbart begynte å gi resultater. Jeg fikk en second opinion fra spesialist tilknytett SUS. Tilbakemelding var entydig, fortsett med Kim, du er i de beste hender.

Dyktig og svært kunnskapsrik

Kiropraktor: Kim Tore Johansen Skrevet

Jeg kom til Kim Johansen etter å ha hatt plager i ca to år. Han utredet svært grundig og var rask med å gi tilbakemelding på hva han fant ut. (Når du har vært dårlig lenge er ofte ventetiden noe av det verste, og det slipper du her).
Utfra funnene ble jeg først behandlet på klinikken for senere å jobbe med øvelser hjemme. Og jeg merket fort fremgang!
Og det som har vært veldig betryggende og imponerende er at når ting har endret seg har Kim sett det på testene og kunnet endre øvelsene for å oppnå best mulig resultat.
Jeg vr sykemeldt i en lang periode, men er nå tilbake i jobb takket vært behandlingen jeg fikk hos Kim.