Nøste legekontor

Bachesvei 97 3413 Lier

Siste vurderinger av behandlere ved Nøste legekontor

Faglig diktig fastlege.

Lege: Zahra Islam Skrevet

Hun er lytter godt først, tar raske avgjørelser ved akut situasjoner. Veldig lett å snakke med. Jeg føler meg trygt hver gang jeg har vært hos henne. Hun har god forståelse :)

Omsorgsfull og dyktig

Lege: Zahra Islam Skrevet

Dr Islam er en presis og faglig dyktig lege. Hun er tilstede og en god lytter. Føler meg alltid hørt og ivaretatt.

Er hun usikker, i tvil eller at noe er uklart sender hun meg alltid videre til spesialister. Det er trygt og godt syns jeg. Islam tar meg og min familie på alvor. Her får man raskt time og hun svarer ofte før fristen på e-konsultasjoner. Hun kan være litt streng på sterke medisiner og det er bra.

Fine lokaler og god atmosfære.

Jeg kan virkelig anbefale henne på det varmeste.

Dyktig

Lege: Zahra Islam Skrevet

Jeg er veldig fornøyd med å ha henne som fastlege, både til meg selv og mine to barn. Hun setter seg nøye inn i situasjonen, og viser både dyktighet og omsorg for pasientene. Hun følger opp, og dersom det har vært behov har vi fått henvisning til sykehus/spesialister (alltid rask oppfølging). Hun svarer fort når jeg spørr henne om noe, og er lett å få tak i :)

Trygg og kunnskapsrik

Lege: Zahra Islam Skrevet

Hun er veldig flink og dyktig beste karakterer fra meg [Navn fjernet av moderator]. Hun er en lege som tar deg på alvor og vil hjelpe deg..mvh [Navn fjernet av moderator].

Utmerket lege

Lege: Zahra Islam Skrevet

Zahra er en kompetent lege, lytter, gir råd og analyserer. Når han har tvil og mistanker, leder han pasienten til tester og stiller riktig diagnose. Til tross for at jeg flyttet til en annen by, pendler jeg 40 km til den. Jeg anbefaler Zahra som lege for voksne og barn.