Stasjonsgata Legekontor

Stasjonsgata 25 3300 Hokksund

Siste vurderinger av behandlere ved Stasjonsgata Legekontor

Stine er ubeskrivelig lege. Det beste som har hent min familie.

Lege: Stine Kirsch Warlo Skrevet

Stine er en lege av meget høy kaliber. Har hatt henne som fastlege siden 1999 tror jeg, og kommer aldri til å bytte. Hun har en vanvittig forståelse og omtanke for sine pasienter. Det finnes ikke maken til tilgjengelig, blid om omsorgsfull lege. Jeg er selv rammet av en alvorlig sykdom, og HVER dag etter jeg fikk diagnosen har hun kontaktet meg, enten via sms, telefon eller besøk hjemme hos oss. Jeg har vær i 6 mnd. Selv 1. juledag kom hun til meg for jeg var skikkelig dårlig, og var hos meg i 2,5 timer. Hun er ubeskrivelig blid, positiv og ingen stopper Stine når ting ikke funker som det skal. Alt skal opp og inn på skinner. Jeg og familien har enorm mye å takke Stine for. Jeg kunne sitte i timesvis å skrevet om denne fantastiske personen. Det skulle vært flere som Stine, men DET finnes ikke mener jeg. Jeg og fam. er kjempeglad og kjempefornøyd med Stine. Jeg er kjempeglad for at Stine tok meg inn da jeg valgte fastlege.

Den beste legen jeg har vært til hittil.

Lege: Dana Andras Skrevet

Jeg er svært fornøyd med legen min. Hun tar seg all den tiden hun trenger for å virkelig SE og lytte til pasienten! Hun skaper et godt tillitsforhold og hun har hjulpet meg med alt jeg har lurt på uten å gi noen form for avvisning. Gir da en følelse av å bli tatt mer seriøst. Hun er svært profesjonell og tar meg seriøst. Man rett og slett føler seg velkommen inn til henne!

Hvis jeg skal peke på noe må det være tilgjengeligheten, ved telefon. Jeg kan ringe med jevne mellomrom en hel dag og møte en telefonsvarer helt til 14-15 tida innimellom… De har vært frustrerende!

En fantastisk lege!

Lege: Dana Andras Skrevet

Dr Andras er meget kunnskapsrik, godt organisert og har stor omsorg for pasientene sine. Hun følger opp, ringer, henviser videre og holder alltid avtaler. Hun er en super, blid og hyggelig lege, og man føler at man er i trygge hender hos henne.
De andre medarbeiderne på legesenteret er også alltid positive, hyggelige og hjelpsomme - jeg tror ikke det er mulig å få en bedre legeservice. Jeg er kjempefornøyd.

Meget behagelig personlighet

Lege: Dana Andras Skrevet

Legen har en behagelig personlighet. Hun lytter og gir meg en god følelse av å bli tatt på alvor, og hun finner løsning. Hun er ikke redd for å henvise videre .

Makan til service må en lete lenge etter...

Lege: Stine Kirsch Warlo Skrevet

Stasjonsgata legekontor må være Norges absolutt beste legekontor. De er alltid tilgjengelig og strekker seg langt for å hjelpe alle som trenger dem. Hva gjør det å vente litt ekstra lenge på venteværelset iblant når du vet at det er fordi alle er velkommen, alltid. Stine er flink, empatisk, lyttende, rask, seriøs, varm og medmenneskelig!