Nesbru Legesenter A/S

Fekjan 13 1394 Nesbru

Siste vurderinger av behandlere ved Nesbru Legesenter A/S

Fraværende lege

Lege: Christian Fredrik Holmboe Skrevet

Har hørt mye bra om Dr. Holmboe, men i de siste årene har jeg fått erfare mangel på service. Men det skal merkes at servicen hos helsesekretærene har vært upåklagelig (derfor høy score på service).

Tok meg 4 uker for å få svar på en blodprøve (utfallet av prøven skulle bestemme hva som skulle skje videre). Purret på dette 6 ganger, og fikk vite hver gang at Dr. Holmboe ikke hadde sett på prøven enda. Da jeg hadde konsultasjons timen med han sa han det ville ta i underkant av en uke å få svar...

En måned senere trengte jeg en henvisning som han sa han skulle skrive, som aldri kom. Måtte tilslutt få en annen lege til å skrive henvisningen.

Ellers er det en meget hyggelig og dyktig kar, men det hjelper lite når man ikke får den hjelpen man trenger.

Kompetent, hjelpsom og grundig

Lege: Christian Fredrik Holmboe Skrevet

Det er viktig å ha en lege du kan stole på når sykdommen har en mere alvorlig karakter. En sånn lege er Holmboe. Hvis det er mistanke om noe nøler ikke Holmboe med å sende deg på de undersøkelserne som trenge. Er veldig troverdi lege.

En troverdig og grundig lege.

Lege: Christian Fredrik Holmboe Skrevet

Jeg har hatt dr Holmboe som fastlege i mange år Han har hele tiden gått inn i min situasjon og sendt meg videre til spesialister når han har sett det nødvendig.

Dyktig, men ikke tilgjengelig

Lege: Martin Løwe Skas Skrevet

Martin er en dyktig lege, men umulig å få time hos. Det ender som regel opp med time hos en av de mindre flinke legene ved samme klinikk, og hva hjelper det da å ha en god fastlege? Med to barn som blir mye syke, har det lykkes å få time med Martin en gang på to år!?

Generelt kan det nevnes at prøver tar lang tid å få svar på - erfaring er 8-10 dager ved flere tilfeller. Det er lenge å vente (for lenge?) når resultatet er at barnet må få medisin.

Min livslege

Lege: Christian Fredrik Holmboe Skrevet

Jeg har ikke hatt noen annen lege, og ser ingen grunn til å ha noen annen lege. Han tar meg seriøst, og ønsker å finne både årsak og løsning på et hvert problem. Jeg kommer ikke til å bytte, uansett.

Nå er han lite tilgjengelig, av sine naturlige årsaker. Men vikarene jeg har hatt med å gjøre hittil er gode vikarer.

Nesbru legesenter sine rutiner og legesekretærer er en helt annen historie. Lang telefonkø, hvor det til tider er umulig å komme igjennom. Enkelte av sekretærene er grinete, utakknemlige og spydige.