Legekontoret på Tolvsrød

Valløveien 56 B 3152 Tolvsrød

Siste vurderinger av behandlere ved Legekontoret på Tolvsrød

Er man frisk er dette en bra lege

Lege: Ingunn Krohn Milton Skrevet

Vet ikke om det er legekontoret eller legen som er grunn til vente tiden. Man må bestille time helst 1 mnd. før man trenger legen. Utrolig lang ventetid her. Lite hjelp og få av legesekretærene. Mener at hvis man ikke klarer og gi pasienter time før en mnd senere så må man redusere antall pasienter.
Måtte bytte fastlege pga ventetiden. Gjelder det samme med resepter. Skriver ut faste resepter en liten stund for plutselig gi deg en time en måned senere etter du har gått tom Ikke holdbart i lengden.

Lege uten nødvendig kompetanse

Lege: Ingunn Krohn Milton Skrevet

Han har ikke evner eller vilje til å utføre en medisinfaglig vurdering. Dette merker man ganske raskt. Det meste dreier seg om å få penger i kassa over en lav sko. Jeg betalte i automaten uten å få noe utav legrtimen, og da virket alle veldig fornøyd. Legekontoret understreket at det ikke betydde noe hva en pasient mente.

Meget dyktig!

Lege: Ingunn Krohn Milton Skrevet

Jeg er veldig fornøyd med Ingunn Krohn Olsen som min fastlege. Denne dama KAN faget sitt :)
Ventetiden kan man ikke gjøre noe med som regel, Jeg har alltid kommet inn til avtalt time uten mye ventetid.
Mange andre leger har som regel mellom 15 - 40 minutters ventetid, noe jeg ikke har opplevd her.

Ivaretatt!

Lege: Beate Bratland Skrevet

Blir alltid møtt på en hyggelig måte. Jeg blir godt fulgt opp med det jeg lurer på. Føler meg i trygge hender. Profesjonell og personlig!

Dyktig og seriøs

Lege: Inger Merete Rygh Skrevet

Inger Merethe Rygh er den beste legen jeg har hatt. Har vært pasient hos henne i fjorten år. Hun er tydelig, respektfullt og sender videre til utredning for å finne ut hva som er feil. Hun gir god oppfølging og klare råd. Hun tar seg god tid og lytter til det du har å si.