Legene Sentrum Vest

Dronningens gate 6/8 3211 Sandefjord

Siste vurderinger av behandlere ved Legene Sentrum Vest

Fantastisk flink

Lege: Frode Grøndahl Skrevet

Faglig dyktig, engasjert, lyttende, humoristisk, følger deg opp, nøye og en lege vi savner i Alta

Den beste legen jeg har hatt.

Lege: Frode Grøndahl Skrevet

Jeg hadde Frode som fastlege da jeg bodde i Alta. En bedre lege med forkus på pasienten finnes knapt. Takk Frode for at jeg fikk ha deg som fastlege i Alta.

Veldig dyktig!

Lege: Frode Grøndahl Skrevet

Flink lege som tar pasienten på alvor. Dyktig, omsorgsfull og forståelsesfull. Veldig synd at han flyttet fra Alta!
Noe negativt at han fortsatt er registrert med liste i her når det nå er så lenge siden han har flyttet. Hadde vært godt for oss på lista hans å få en "fast" lege. Nå er det kun vikar for vikar for vikar..... meget frustrerende, fordi man må begynne på nytt ved hvert legebesøk. Vikaren kjenner deg nemlig ikke.

Kjempeflink!

Lege: Ragnar Sundby Skrevet

Tar seg god tid, er genuint intressert av meg som pasient. Lytter til det man sier.

Bra lege

Lege: Ivar Aartun Skrevet

Har brukt han siden han begynte som lege i Sandefjord, men i det siste så har han begynt å rote litt. jeg får resepter til min bror. han mente jeg hadde en symtom men MR bilder viste noe annet. veldig vanskelig til å få han til å bestille time til MR og slikt. men veldig flink til det han gjør ellers.