Legene Sentrum Vest

Dronningens gate 6/8 3211 Sandefjord

Siste vurderinger av behandlere ved Legene Sentrum Vest

Dyktig og empatisk

Lege: Frode Grøndahl Skrevet

Byens beste lege. Er imøtekommende, og møter pasienter med respekt. Tar seg god tid, og er god til å lytte.
Ingen over. Ingen ved siden.

Kjempeflink lege

Lege: Ivar Aartun Skrevet

Ivar er en dyktig lege som tar mennesker på alvor.
Ekstremt god og nr 1 på diabetes.
Han er den eneste legen som jeg vet om som har holdt fordrag sammen med diabetesforbundet.

Flink på det fysiske, dårlig på psykiskhelse

Lege: Frode Grøndahl Skrevet

Har hatt denne fastlegen i et par år. Han er flink hva gjelder fysike lidelser, og tar alt sånt veldig seriøst. Men jeg som sliter med psykiske lidelser føler at jeg ikke blir tatt alvorlig. Har søkt hjelp flere ganger uten å bli behandlet på den måten jeg trenger. Blir alltid fortalt om andre pasienter eller legen selv om alle plager de og han har hatt, som at vi blir sammenlignet.
Frode virker som en fin og bra allmennlege på generell basis, som sitter på mye kunnskap, men jeg føler ikke at jeg blir hørt når jeg trenger. Som da har eskalert til verre psykiske plager. Og alt til tross for at jeg har søkt hjelp

Fabelaktig Fastlege!!

Lege: Ragnar Sundby Skrevet

Har aldri møtt en så lyttende og engasjert fastlege. Første gang jeg har vært hos en lege som jeg virkelig føler hører etter og er interessert i mitt ve og vel. Han er ærlig og sier ting som det er. Mye humor og godt humør. Håper han aldri pensjonerer seg!

Bra lege

Lege: Ivar Aartun Skrevet

Har brukt denne legen i mange år. Han er imøtekommende og vennlig, vil virkelig det beste for pasienten men kunne til tider vært flinkere til å få fortgang på ting.
Utenom det har jeg vært veldig fornøyd og vil anbefale han videre.