Torget medisinske senter

Torget 1 3256 Larvik

Siste vurderinger av Torget medisinske senter

Den beste legen jeg noen sinne har snakket med. Fantastisk dame

Lege: Kerstin Evy Irene Nordgren Skrevet

Fantastisk lege som har hjulpet meg helt utrolig mye. Hun er ei fantastisk dame, forståelsesfull og dyktig! Håper hun fortsetter som lege leeenge!!!:-) Vil ikke ha noen annen lege.:-) Takk for all hjelp, Kerstin.

Faglig dyktig lege

Lege: Bente Sandstad Skrevet

Jeg opplever at legen har gode faglige kvalifikasjoner. Har alltid fått hjelp, selv om det ofte oppleves som litt stressende dersom man ønsker å ta opp mer enn en ting når man er der. Men helhetsinntrykket er bra, Virker kanskje litt fraværende når hun skal skrive inn ting på PCen mens jeg ennå sitter der. Men det må vel gjøres sånn? Men pga kort tid til rådighet er det ofte jeg glemmer ting som jeg skulle spurt henne om fordi man merker at hun har mye å gjøre. ( får kanskje vurdere en jukselapp for meg selv ). Sandstad er blid og hyggelig og lyttende og gir gode råd.

god lege

Lege: Kerstin Evy Irene Nordgren Skrevet

er meget fornøyd, får god hjelp hyggelig og tillitsvekkende,,

Beste legen jeg har hatt på mang år.

Lege: Kerstin Evy Irene Nordgren Skrevet

En utmerket lege som sier som det er og skaffer di riktige medisiner, drydder opp i papirhauger etter andre leger og kommer raskt til kjernen i sakne nemlig pasienten og helsen. Jeg er henne megnet taknemlig da man kan sakke ut og får god veiledning.

Kan bedres!

Lege: Bente Sandstad Skrevet

Lang ventetid,alltid forsinket.Følger ikke godt nok opp.Meget av behandling går via kontorarbeidere pr..tlf. Veldig lang tid å vente på svar pr tlf. Har ikke SMS ordning,som ville gjort det lettere.Beskjeder,som skal gi tilbakemeldinger pr.tlf. uteblir. Bestillinger/overføringer til spesialist,uteblir. Alt dette gir frustrasjon og merarbeid/utgifter for pasienter.