Torget medisinske senter

Torget 1 3256 Larvik

Siste vurderinger av behandlere ved Torget medisinske senter

Anbefales ikke

Lege: Rune Burkeland-Matre Skrevet

Første time virket lovende da han lyttet til det jeg sa, og jeg følte meg hørt. Fikk fortelle fritt om mine hverdagslige plager med mye smerter.

Videre endret oppførselen/væremåten hans til å være veldig bastant og tok meg ikke på alvor. Virker å ha en ovenfra og ned-holdning, selvgod uten å ta tak i de reelle problemstillingene.

Svært skuffet og har følt det som en ekstra belastning å ha Matre som fastlege, enn å ha en person som er der for å hjelpe.

Forutinntatt

Lege: Bente Sandstad Skrevet

Opplevde Bente Sandstad som en lege som etter en kort konsultasjon bestemte seg får att "sånn er det"
Det føltes nesten som det gikk på førsteinntrykket
og ikke på det reele sykdomsbildet. Jeg fikk henne som faslege men etter att jeg, DVS mitt sykdomsbilde ble totalt avist av henne byttet jeg fastlege da jeg annser henne som en lege med lite faglig kunnskap OSV.

Handlingsorientert, effektiv

Lege: Bente Sandstad Skrevet

Denne legen var den eneste som fattet vett, og fikk meg henvist til innleggelse i 2017. Som var en stor lettelse for ikke bare meg, men også min familie! Det gjør at jeg føler meg trygg på henne, b.la.

Dyktig, lyttende og seriøs

Lege: Rune Burkeland-Matre Skrevet

Jeg hadde Rune på Høvik, og kunne nesten vurdert å flytte til Larvik for å fortsette å ha han. Han er seriøs, tar seg tid, nøyaktig og medmenneskelig. Jeg har aldri vært borti bedre fastlege.

Hjelpsom <3

Lege: Bente Sandstad Skrevet

Som en ung kvinne som ikke gjør så mye ut av meg har jeg hatt en del problemer med tidligere fastleger. I motsetning til mine siste fastleger tar Bente meg seriøst og er lyttende og veldig hjelpsom. Hun er flink på henvisninger og resepter der det trengs.