Nøtterøy Legesenter

Danholmen 3 3128 Nøtterøy

Siste vurderinger av behandlere ved Nøtterøy Legesenter

Fantastisk lege!

Lege: Berit Marie Lien Skrevet

Føler virkelig at både jeg og familien blir godt ivaretatt!

Tillit og god tone

Lege: Helge Magnus Larsen Skrevet

Dr. Larsen tar sine pasienter på alvor, uansett om de er store eller små. Som pasient har jeg tillit til ham og hans faglige vurderinger.

Lien

Lege: Berit Marie Lien Skrevet

Har vært pasient hos Lien i nå snart 20 år. Jeg kommer aldri til å endre lege, hun forstår deg og hjelper deg uansett hva. Hun tar deg på alvor og dine problemer på alvor.

Lien anbefales på det sterkeste!

Absolut en lege av de bedre!

Lege: Berit Marie Lien Skrevet

Jeg har vært pasient hos Lien i ca 10 år. Da jeg flyttet til Sandefjord ville jeg ikke bytte, for hun en en slik fantastisk fastlege!

Hun følger opp, forbereder seg til sine timer, ringer meg privat om det er nødvendig, forklarer ting på en forståelig måte, og jeg føler hun tar meg, min famile og våre behov seriøst.
Jeg opplever også at Lien heller tar en sjekk for mye, enn en for lite, hvilket jeg har satt veldig pris på opp til flere ganger. Hver gang jeg kommer med en bekymring har hun tatt meg på alvor!

Vil også legge til at Lien er dønn ærlig! Hun sier ting rett ut, men på en slik måte, at du ikke føler deg som en idiot når du går derfra. Det er absolutt en av hennes beste kvaliteter!

Jeg kommer ikke til å bytte lege, med mindre jeg flytter ut av fylket.
Jeg unner alle mennesker en fastlege som Lien!

Frekk og nedlatende

Lege: Tom Ole Øren Skrevet

Han fremstår som veldig arrogant og lite interessert i å hjelpe deg. Flere ganger har jeg hatt time klokken åtte. Og han han kommet valsende inn fem over åtte. I tillegg er han frekk, og det virker som han tror han er bedre enn meg. Jeg hadde gått ned 10 kilo, og han sier at det ikke var for tidlig og at jeg måtte gå ned mye mer hvis man skulle se forskjell.... Kommer aldri til å bruke han igjen, selv om det stod om livet. Anbefaler han ikke til en levende sjel!