Nøtterøy Legesenter

Danholmen 3 3128 Nøtterøy

Siste vurderinger av behandlere ved Nøtterøy Legesenter

Fantastisk

Lege: Berit Marie Lien Skrevet

Har hatt Berit Lien som lege i over 20 år. Jeg er særdeles fornøyd. Hun er faglig dyktig, lytter til hva jeg sier, viser omsorg og ikke redd for å henvise videre hvis behovet er der. Setter enormt pris på at hun kjenner meg så godt at hun ser med en eneste gang at noe er galt eller at ting gå bedre.Takker også for at hun er ærlig og sier ting som det er. Anbefaler og framsnakker Berit Lien til alle.

Beste legen som finnes

Lege: Berit Marie Lien Skrevet

Flink til og følgeopp og lytter til det du har å fortelle. Håper hun er lege i mange år til. Både jeg og barna har henne. Å vi kjører fra Revetal til Nøtterøy.

Det finnes bedre

Lege: Berit Marie Lien Skrevet

Hun er stort sett hyggelig, men det føles falskt. Skifter både humør og meninger fort og får kommentarer som «trenger vi å gjøre det da?» på ting som man anser som nødvendig. Jeg har vanskelig å vite hva jeg kommer til, men noe som er en låst inntrykk nå er, skeptisk lege, uansett hva det gjelder. Hun gjør at du føler deg liten, og hun vet alltid best.

For allmenn folk som sliter innimellom er hun flott, men med noen med syndrom eller andre mer komplekse plager, det finnes forhåpentligvis bedre leger der ute.

Veldig samvittighetsfull og flink fastlege

Lege: Astrid Synnøve Tschudi Skrevet

Hele familien har brukt Dr. Tschudi i 3 år nå og vi er veldig godt fornøyd. Hun fremstår grundig med god og klar kommunikasjon, er trygg på seg selv og faglig sterk.

Det er alltid lett å få time ved legekontoret, og vi opplever god service i alle ledd.

Heldig er den som kommer inn på hennes liste.

Veldig flink

Lege: Tom Ole Øren Skrevet

Føler meg hørt når jeg formidler problemer. han har en god evne til formidle sin kunnskap og henviser videre når han ser behov for det