Slagen Legekontor

Valløveien 31 3151 Tolvsrød

Siste vurderinger av behandlere ved Slagen Legekontor

Solid fagmann

Lege: Per Christian Bjerknes Skrevet

Tilgjengelig og pålitelig. Lyttende, trygg og faglig dyktig. Går rett på sak og gir klare råd. Følger opp når nødvendig.

Den aller beste Legen

Lege: Kjell Arne Bustnes Skrevet

Bustnes er en lyttende og omsorgsfull lege. Jeg har bare ros å gi:-).Damene på Kontoret er også veldig bra;.)

Skuffet

Lege: Kjell Arne Bustnes Skrevet

Etter 10 år har han aldri dobbeltsjekket medisiner eller om tilstaden forandrer seg. Og når krisen kom var det ingen medlitenhet eller villighet til å hjelpe. Meget skuffet.

Endelig en ekte fastlege.

Lege: Kjell Arne Bustnes Skrevet

Etter MANGE år uten leger som har trudd på meg eller ønsket og hjelpe meg, så var det en ny verdag da jeg kom til Bustnes! Her blir man møtt med en saklig, oppegående lege som tydelig bryr seg om pasienten. Han er alltid i gått humør og er med på en god spøk, om det passer seg. I mitt tilfelle brukte han ca 2mnd på og sette en diagnose, etter mye undersøkelse på SIV, noe andre leger ikke klarte eller ville på nesten 10 år. Derfor ser jeg ingen annen grunn en og gi han full pott. Kan til tider være noe ventetid, noe som ikke er vanskelig og forstå med en så bra lege, og ventetiden er det verdt da man er sikret en dyktig legeg behandling!

Kjempedyktig lege!

Lege: Kjell Arne Bustnes Skrevet

Han lytter, kommer med konkrete råd, følger NAV sine anvisninger. En flott lege:-)