Slagen Legekontor

Valløveien 31 3151 Tolvsrød

Siste vurderinger av behandlere ved Slagen Legekontor

Helt super!

Lege: Per Christian Bjerknes Skrevet

Han har vært min fastlege siden fastlegeordningen startet, og før det var han min faste lege. Hele min familie bruker ham også.. Og det er det jo en god grunn til!
Han har masse humor, alltid en fleip på lur. Han er rask og effektiv, ikke en som sitter og koseprater. Han skriver ikke ut sykemeldinger i øst og vest. Jeg føler at han kan sitt fag og at han lytter til hva jeg, som pasient, har å si. Han kommer med gode råd, er ærlig, på godt og vondt;-) (f.eks; "10 kg ned i vekt og den vonde ankelen din vil få det mye bedre!!" Jeg trengte å høre det, og tålte å høre det.)
Jeg renner ikke akkurat ned dørene hos legen, men de gangene jeg har trengt det så har jeg fått time raskt, og blitt tatt på alvor.
Han kan godt veksle noen fraser om man treffer på ham på tur i skog og mark el.l.
Rett og slett en trivelig fyr og en lege jeg liker. Anbefales!

Den seriøse legen

Lege: Per Christian Bjerknes Skrevet

Bjerknes er en dyktig og seriøs lege. Han er omsorgsfull, som de andre på legesenteret.
Men han holder kontrollen gjennom konsultasjonen slik at han også holder tiden.
Det er en meget god egenskap. Så lenge man får en ny time for å drøfte det andre problemet som han ikke hadde tid til denne gangen.
Og så har han en god og snill humoristisk sans, han tåler en snill fleip.

Men han tåler ikke tull eller urimeligheter. Og det skulle da bare mangle!

Det er god grunn til at PC Bjerknes ikke har en eneste ledig listeplass.

Verdens beste lege

Lege: Kjell Arne Bustnes Skrevet

Hadde det ikke vært for Bustnes hadde jeg aldri hatt det livet jeg har nå. Han hjalp meg på veien mot en GBP,og jeg angrer ikke!

Kunnskapsrik og dyktig

Lege: Per Christian Bjerknes Skrevet

En serviceinnstilt humørspreder med god oversikt over det medisinske fagfeltet og store kunnskaper. Han har min tillit.

Svært dyktig lege!

Lege: Per Christian Bjerknes Skrevet

Kunnskapsrik lege. Får alltid følelsen av å bli tatt seriøst. Det at han kan komme med noen tullete verbale utspill er vel ikke annet enn bare morsomt! Alltid punktlig, og lett komme i kontakt med feks over telefon.