Legene Blystad og Rasting

Bulls gate 2B 3110 Tønsberg

Siste vurderinger av behandlere ved Legene Blystad og Rasting

Omsorgsfull, snill og hjelpsom

Lege: Line Rasting Skrevet

Line Rasting er en dyktig lege, med alt det innebærer. Hun har møtt meg med respekt, forståelse og omsorg, både når det gjelder fysiske og psykiske problemer. Hun kan tøyse og le, men hun kan også være svært seriøs, om det behøves. Hun er ærlig om det er noe hun ikke har svaret på - da finner hun ut av det, gjerne med en gang ved å søke det opp eller å ta en telefon til noen som hun vet har svar. Hun følger opp, forklarer underveis og gjør alt dette legespråket forståelig for meg - når jeg går derifra vet jeg hva vi har snakket om. Jeg håper jeg kan ha Line som fastlege så lenge som overhodet mulig - hun er fantastisk.

Lege vi dessverre bytter ut

Lege: Per-Edvin Blystad Skrevet

Vi har dessverre kommet til konklusjon at vi bytter fastlege til familien etter 6-7 år med Blystad.
Vi hadde en grei tone i starten, men dessverre følger vi ikke lenger at vi kan stole 100% på at vårt beste er satt i fokus. Fokus ligger heller på raske avgjørelser og maksimal inntjening av kr.

Det Blystad kan jobbe mer med er:
- Sette av mer tid til pasientene
- Vennligere mottak i resepsjon og på timen. Et smil kommer langt.
- Ventetid på telefon, tilby oppringing?
- "Barnetilpasset" besøk
- Kostnadsfokuset da brukt materiell tas godt betalt for

Det som er bra er lokasjonen på legekontoret og til dels erfaringen til legen hvis han har tid/lyst til å sette seg inn i problemstillingen.

Lykke til videre.

Sympatisk og god lege

Lege: Per-Edvin Blystad Skrevet

Jeg føler meg veldig god ivaretatt som pasient. Blystad tar seg tid til å lytte og lett å snakke med. Har møtt mange stengte dører og døve ører i helsevesenet i så mange år. og hyggelige sekretærer på kontor og prøvetaking. Har alltid hatt sprøyteskrekk, men ikke noe problem lenger. Får gode råd og raskt time

En fantastisk lege

Lege: Pål Arthur Rasting Skrevet

Senior Rasting er meget dyktig, kunnskapsrik, trygg og hyggelig lege. Jeg har vært hos både Senior og junior og føler meg veldig godt ivaretatt hos begge. Det er ofte en del venting før timen, men som hun i luka sa: ja, det er ventetid, men de jobber jo med mennesker og han kommer til å bruke like mye tid på deg når det er din tur. Tiltider telefonkø, dette varierer veldig, men når jeg kommer igjennom får jeg alltid god service. For øvrig veldig hyggelige og imøtekommende sykepleiere på kontoret, serviceinnstilte og vennlige. Og det er en fryd å se den hyggelige og uformelle tonen kontorpersonalet og legene har seg imellom. Anbefales

Mye rot

Lege: Pål Arthur Rasting Skrevet

Hyggelig når du møter han til time. Utrolig sur på telefonen. Utrolig mye rot med sykemelding, resepter og henvisning. Og sliter med å få rettet opp feil. Noen av kontorpersonalet er mindre hyggelig. Aldri vært hos en lege som surrer så mye med papirarbeidet. Og dårlig kommunikasjon mellom lege og kontorpersonale.