Legene Blystad og Rasting

Bulls gate 2B 3110 Tønsberg

Siste vurderinger av behandlere ved Legene Blystad og Rasting

God Lege

Lege: Pål Arthur Rasting Skrevet

Hatt Rasting som lege i over 28 år og er veldig fornøyd med han og hans vikar Line Rasting.
Opplever å bli tatt alvorlig og Line Rasting følger også godt opp.
Mine barn bruker er også her og har alltid fått god oppfølging på de..
Synes personalet er profesjonelle og flinke.

Denne legen vil jeg ikke bytte.

Lege: Per-Edvin Blystad Skrevet

Flink og omsorgsfull lege. Lytter til pasienten og gir god informasjon.

FIN TYPE.

Lege: Pål Arthur Rasting Skrevet

Rasting er en veldig hyggleig mann som alltid tar seg tid til å høre på deg som pasient,men det er ikke dermed sakt han gjør noe yttligere for deg.
Han har også vær en del syk så je har hatt hans datter som vikar. En dame jeg virkelig ikke har sansen for. Nyutdannet besserviser, som ikke gir rom for menneskelig karrakter. Hadde ikke evnen på å høre på eller gi en forståelse.
Rasting har tydligivs hatt så mye på privaten da han ikke har klart å følge opp pasientene sine med yttligere utredninger eller opplysninger. Jeg endte med å betale for en operasjon jeg kunen fått gratis av den norske stas. Hadde han informert meg om det.
Det er sant som sies i andre kommentarer her at de andre som jobber ved lekekontoret har en serdeles ufyslig og ikke minst uhøfflig tone. Jeg har hatt lege kontor der i 20 år og har aldri opplev et hygglig hei, hade eller en ordenlig holdning mot min frykt for blodprøver feks. Blir bare fnyst bort og kladt for barnslig.

Nå gidder jeg ikke mer dårlig holdninger og dårlig oppfølging.

Håper aldri jeg må bytte han ut!

Lege: Per-Edvin Blystad Skrevet

Profesjonell, men allikevel personlig og engasjert. Har alltid tid til å lytte til hva man har å si, og er utrolig flink til å se "hele mennesket" (Fysisk, psykisk og sosialt)

Bra lege, dårlig personale

Lege: Pål Arthur Rasting Skrevet

Bra lege som alltid har tid til pasienten. Synd at noen i personalet på legekontoret ikke tar deg seriøst. Mange svarer ofte med en frekk tone når du ringer og prøver å forklare problemene dine. Dette trekker bretraktlig ned.