Glomma Tannklinikk

Glemmengata 8 1608 Fredrikstad
Glomma Tannklinikk holder til i Fredrikstad

Siste vurderinger av Glomma Tannklinikk

Svært dyktig og vennlig tannlege.

Tannlege: Runa Tøgersen Morger Skrevet

Over tredve år med svært sterk angst for tannlegestolen forsvant etter en eneste behandling her. Dette etter trekking av en visdomstann og boring i en annen. Det sier litt!

Dette er en særdeles dyktig tannlege som er profesjonell og effektiv med tennene dine, men som også mellommenneskelig tar vare på deg som pasient.

Ingen over, ingen ved siden!

Suveren Tannlege

Tannlege: Runa Tøgersen Morger Skrevet

En utrolig tannlege som møter deg med respekt og godt humør da jeg har slitt med tannlege skrekk og ikke vært hos tannlege på 10år sa ble godt tatt imot og jeg klarer for første gang klarer jeg å slappe av i en tannlege stol

Profesjonell, respektfull og positiv!

Tannlege: Runa Tøgersen Morger Skrevet

En fantstisk dyktig tannlege! Viste stort engasjent,service innstillt, tok seg god tid, og sist men ikke minst: viste stor faglig kompetanse.

Dyktig! Omtenksom! Rask!

Tannlege: Runa Tøgersen Morger Skrevet

Joda! 3 ord beskriver mye! Får time raskt og smidig etter behov! Service er eksemplarisk og mange har slik service, men jeg finner det lille ekstra med humor og jordnær behandling.

Det er bare i tillegg til en "behagelig" tannbehandling. Det er begrenset til at et stikk av bedøvelsen gjør litt vondt og smaker @&"%*. Det kommer ingen unnav uansett.

Super tannlege jeg benytter en gang i året og ved behov.

Hyggelige priser også.