Ullevål Kirorpaktorklinikk

Kirkeveien 166 0450 Oslo

Siste vurderinger av Ullevål Kirorpaktorklinikk

Positiv og god støtte

Kiropraktor: Alex Horne Skrevet

Alex har vært en god og positiv støtte fra kneskade til 98% bra. Det har tatt tid, men en kombinasjon av behandling og øvelser/trening har gitt god effekt. Fornøyd!

Lyttende og kompetent kiropraktor

Kiropraktor: Alex Horne Skrevet

Jeg har en mild grad av skoliose som jeg fint klarer å leve med ved å trene og holde meg aktiv, men til tider trenger jeg litt hjelp for å holde meg smertefri i nakke og korsrygg.

Jeg begynte med behandling på klinikken, hos Alex, da nakken min låste seg helt og jeg ikke klarte å bevege hodet. Ved hjelp av ulike behandlingsmetoder som knekking, nåler, massasje o.l., samt god oppfølging, fikk jeg fort bevegeligheten tilbake. I ettertid har vi jobbet med å løsne opp muskulaturen i nakken , som har vært veldig stiv, for å lindre smerter og bevare bevegeligheten i nakken, men også skuldre og armer, som har vært plaget som et resultat av den stive nakken.

Jeg har tidligere gått til en del andre kiropraktorer og fysioterapeuter, men det som jeg liker veldig godt med Alex er at han gir meg begge deler - han gir meg den behandlingen jeg trenger (og ikke bare knekker), samtidig som han gir meg øvelser for å kunne forebygge og holde muskulaturen vedlike.

Behandlingen har gitt gode resultater og jeg er veldig fornøyd med Alex som kiropraktor. Han er god på plager i nakke og rygg, og jeg føler meg veldig trygg på den behandling jeg får, da vi sammen finner ut hva som passer best for meg. Jeg føler at han genuint bryr seg om meg og mine plager, og bruker timene våre godt. Ikke minst har han alltid et godt humør som smitter over, spesielt tidlig om morgenen for et b-menneske som meg!

Trygg, kunnskapsrik og omsorgsfull

Kiropraktor: Karoline Aalberg Skrevet

Veldig kort ventetid. Karoline Aalberg lytter oppmerksomt og stiller gode spørsmål. Hun fokuserer på problemet men ser helheten, ser etter roten i problemet og løser det systematisk steg for steg. Grepene hennes er sikre, logiske og tilpassede. Hun stiller spørsmål underveis og utfolder timen i samarbeid med pasienten. Hun hjalp meg med et kronisk og langvarig skulderproblem og jeg har, takket være henne, en helt ny høyre hånd. Jeg er veldig fornøyd og veldig takknemlig.

Utmerket profesjonelt

Kiropraktor: Alex Horne Skrevet

Alexander Horne har vært sentralt i min full rehabilitering av nedre rygg og hofta etter en dobbelt prolaps som utstrålte mot høyre beina. Dette motarbeidet min progresjon som svømmer. Men etter behandlingene så har jeg klart å komme meg til et godt nivå hvor prestasjonen min i svømming. Veldig presis og detaljert kunnskap til Alexander har vist seg tillegg effektiv mot plagene som dukker opp i lange økter på sitteplassen.

Dyktig og seriøs oppfølging

Kiropraktor: Espen Aag Holth Skrevet

Veldig fornøyd med oppfølging av langvarig skade. Med hjelp av Espen har jeg fått grundig oppfølging, større forståelse for skaden og av hvordan sikre rett progresjon. Espen gir gode råd og sammen med en systematisk behandlingsplan har dette vært av uvurderlig verdi.