Ullevål Kirorpaktorklinikk

Kirkeveien 166 0450 Oslo

Siste vurderinger av Ullevål Kirorpaktorklinikk

En flott kiropraktor💕

Kiropraktor: Espen Aag Holth Skrevet

Jeg har vært innom ham noen ganger, og her blir man møtt med ett smil hver gang. Han ordner alltid opp i stort og smått og er ett veldig bra supplement- for å avhjelpe visse helseplager på en naturlig måte.
Man får også gode råd om en sunn og aktiv livsstil, og motiveres jevnlig til det. Kan på det varmeste anbefales for de med muskelplager, for det hjelper mye.

Konkret og engasjert

Kiropraktor: Christine Grevle Iveland Skrevet

Vært på klinikken flere ganger for ulik behandling (skuldre og korsrygg). Opplever henne som en engasjert kiropraktor som er opptatt av å komme med konkrete løsninger som er realistisk å gjennomføre, og er dyktig til å finne ut av problemene.
Hun er heller ikke redd for å henvise videre til andre eksperter hvis hun mener at det er mer rett for behandlingen.

Effektiv og kyndig behandling!

Mann 58
Jeg har fått behandling for «frozen shoulder» i første omgang smertelindrende behandling, og deretter behandling for å få tilbake bevegelighet.
Kiropraktor har gitt meg forslag til hjemmetrening og god forklaring på diagnose.

God teknikk og evne til å forstå sammenheng mellom problemer

Kiropraktor: Christine Grevle Iveland Skrevet

Har gått til behandling hos Christine på grunn av stiv rygg og smerter i hofte etter løpetrening. Christine bruker både justering, massasje og nåler som har gitt veldig gode resultater. Hun har en god evne til å forstå sammenhengen mellom ulike problem og jeg har respondert veldig bra på behandlingen jeg har fått. Jeg kommer til å gå jevnlig til Christine for behandling for å vedlikeholde god form i trening. Kan absolutt anbefale hun til andre!

Prolaps

Kiropraktor: Christine Grevle Iveland Skrevet

Ble henvist til Christine av min fast kiropraktor pga prolaps med potensial nerveskade. Christine har mye erfaring med rugbyspillere og er kjent med typiske skader som vi får. Christine er dyktig kiroprator og jeg var imponert over hennes behandling av meg.