Aleris Nesttun Bergen

Nesttunveien 90 B 5221 Nesttun

Siste vurderinger av Aleris Nesttun Bergen

Fantastisk kirurg

Lege: Marit Nordskar Skrevet

Jeg tok en brystreduksjon ved Aleris Nestun av Marit Nordskar 8. Juli. Marit er utrolig dyktig, ser hva som passer min kropp og kommer med relevante innspill. Hun ivaretok mine ønsker samtidig som hun kombinerte sine anbefalinger for et fullverdig resultat både estetisk og funksjonelt. Forståelsesfull og dyktig kirurg, som kan sitt fag. Takknemlig for jobben Marit har gjort, og hverdagen er offisielt blir 1 kg lettere.

Kunna gjev tryggleik

Lege: Eirik Johan Solheim Skrevet

Eg hadde litt problem å komma inn der eg skulle skriva ei samla vurdering som omfatta alle dykk som var med og reparerte skuldra mi 12 feb. - difor er dette til alle saman.Takk. Slik de alle tok i mot meg på skjøna eg fort de nok ikkje hadde hatt trong for smilekurs, her var medfødt ekte smil, kunna og ein tryggleik som var fyrste prioritet, takk igjen🌺

Marit Nordskar

Lege: Marit Nordskar Skrevet

Vil gi mine beste anbefalinger til Marit Nordskar da jeg ble operert av henne for knappe 2 uker siden. Fantastisk bra oppfølgning og service både før og etter operasjon. Dyktige mennesker som jobber der oppe og kan faget sitt.