Drammen ØNH senter

Telefonnummer32 80 84 7032 80 84 ... – Si gjerne at du fant nummeret på Legelisten.no
Tomtegt. 31 3012 Drammen

Siste vurderinger av Drammen ØNH senter

Uinteressert og kunnskapsløs.

Lege: Harald Bakke Skrevet

Harald Bakke så meg i ørene, neseborene og munnen. Han så ikke noe feil og hadde derfor ikke mer å si om årsaken til at jeg ble henvist til ham. Han hadde ingen spørsmål, bortsett fra om kosthold. Han hadde heller ingen forslag om videre behandling. Han virket mest interessert i å få meg ut av kontoret fortest mulig. For meg var han en helt verdiløs spesialist og skulle jeg trenge slike tjenester igjen reiser jeg heller til Mogadishu før jeg oppsøker han. Han tok min tid og mine penger og gav meg ingenting igjen.

anbefalles ikke,

Lege: Birger Mo Skrevet

dattera mi , jente 9 år, fikk time hos han etter henvisning fra fastlegge.
hadde ikke lest henvisningen, virker fjern og fraværende.
undersøker ørene og gjør henne vondt uten å varsle barnet om framgangsmåten. jenta griner og han blir tilsnakket om å ta seg seg sammen, det er barn han undersøker. virker kald og upåvirket. etter å ha visuelt sjekk og hørselstest er usikker hva som kan være årsaken til øre plagene. henviser ikke til flere undersøkelser.
i etterkant det føles som tortur å ha hatt barnet sitt hos han. aldri mer.
spar deg selv og spesielt barn for en vond opplevelse.

Sjokkert over behandling

Lege: Birger Mo Skrevet

Ovenifra og ned, svarer ikke på spørsmål, ikke ta med barn til denne øre nese hals spesialisten. Er sjokkert over denne behandlingen

Ikke impnonert!

Lege: Birger Mo Skrevet

Følte jeg måtte være min egen lege og at han ikke tok meg seriøst. En veldig dårlig opplevelse, og han kan ikke kommunisere med pasienter. "Hva tror du det kan være" fikk jeg bla spm om. Ikke bra!

Fraråder på det sterkeste

Lege: Birger Mo Skrevet

Frekkere og mer overlegen lege skal man lete lenge etter! Snakket nedverdigende til meg. Når jeg spurte hvordan operasjon ville se ut, istedenfor å forklare, svarte han spyndig at jeg skjønner ingenting sikkert fordi jeg utlending. Sånne som han burde ikke jobbe med mennesker i det hele tatt.