Nanset Legekontor AS

Fridjof Nansensv. 4 3269 Larvik

Siste vurderinger av behandlere ved Nanset Legekontor AS

Arrogant

Lege: Jens Kristian Fagernæs Skrevet

Arrogant oppførsel. Man kommer inn med store smerter å han ønsker deg bare lykke til i døra. Han virker ikke interessert i hva problemet er å når jeg prøver å snakke med han så føler jeg så mye ubehag og jeg føler meg nedsett

Tillitsvekkende og klok lege

Lege: Gosiame Masilo Skrevet

Har vært pasient hos Masilo siden han kom til Nanset legekontor og allerede fra første stund opplevde jeg at Masilo virkelig jaktet på årsaker til mine symptomer. I årenes løp har jeg alltid opplevd denne legen som dyktig, interessert i pasienten og han tar seg tid til å spørre og å forklare. Og han viser en herlig form for humor når man blir litt kjent med hverandre.
Dette er en lege, tror jeg, som vet hva han kan og som vet når det er noe han ikke kan forklare; da henviser han til spesialisthelsetjenesten. Man er alltid godt ivaretatt hos Masilo.

Dyktig og lyttende.

Lege: Gosiame Masilo Skrevet

Tar pasienten på høyeste alvor og respekt. Føler meg trygg og alltid godt ivaretatt . Han er rask til å svare på e-dialog, og virker dyktig på både fysiske og psykiske lidelser. Jeg har kun hatt denne legen i litt over 1 år, og har en lang sykehistorie , fra Bipolar til brystkreft.

Arrogant og uempatisk

Lege: Jens Kristian Fagernæs Skrevet

Arrogant, høylytt, og har hverken ydmykhet, eller respekt for sin pasient.
Vet lite om lite, ønsker heller belære sine pasienter med sine egne meninger, istedenfor for å være medmenneske, og forsøke å finne løsninger, til beste for pasient.

Super lege

Lege: Gosiame Masilo Skrevet

Svarer raskt og virker oppriktig opptatt av pasientene. Kom til og med hjem til oss når mannen var så dårlig at han ikke kunne gå. Vil anbefale han til alle som er på utkikk etter en ny fastlege.