Nydalen øre-nese-hals

Sandakerveien 128 0484 Oslo

Siste vurderinger av Nydalen øre-nese-hals

Svært positiv opplevelse

Lege: Geirr Esben Kaastad Skrevet

De dårlige tilbakemeldingene her er virkelig ikke fortjent! Vi fikk time veldig raskt for vår sønn på 16mnd. Legen var rask men grundig i undersøkelsen, han kikket nøye, målte trykk og væske, og forklarte alt underveis. Han var rolig og trygg i kroppspråket - min sønn ble ikke redd (han bare likte ikke at jeg holdt hendene hans fast på et tidspunkt:) ) og ungen vinket og smilte til legen da vi skulle gå. Veldig positiv opplevelse!

En som har dårlig tid og lite interesse

Lege: Geirr Esben Kaastad Skrevet

Var der med guttungen på ett år tre ganger. Alle besøkene varte vel i snitt 2 minutter. Ikke interessert i å høre på problemet.. «nei, barn som ikke sitter i ro kan man ikke få undersøkt». Virker sur og gretten. Ikke anbefalt. Ventet i tillegg tre kvarter den en gangen

Dyktig og konkret

Lege: Geirr Esben Kaastad Skrevet

Synes den lave ratingen er ufortjent. Han framsto profesjonell, flink og effektiv. Jeg kom raskt til, og timen var presis.

Sur og uinteressert lege

Lege: Geirr Esben Kaastad Skrevet

Først måtte jeg vente en halvtime på venterommet, selv om det ikke var noen andre der. Hun i resepsjonen ba meg vente til hun kom for å ta en hørselstest. I mellomtiden satt hun og holdt på med telefonen sin til hun fant det for godt å hente meg. Da jeg kom til legen ble jeg møtt av et slapt håndtrykk og en sur mine. Han så kjapt i ørene mine og avbrøt meg hver gang jeg prøvde å spørre om noe relatert til min sykdom. Jeg kom rett og slett ikke til ordet. Var inne hos han i ca 2 min før jeg nærmest ble kastet ut. Fikk ikke svar på noen av mine spørsmål, men fikk en brosjyre. Rett og slett 345 kr og dyrebar tid rett ut av vinduet. Anbefaler på ingen måte denne legen.

Umotivert, forutinntatt og slurvete

Lege: Geirr Esben Kaastad Skrevet

Har aldri måttet vente så lenge på en time hos en lege som er så lite interessert i å finne løsninger. Hører ikke etter, og virker som han opererer med forhåndsdiagnoser. Slurvete behandling og oppfølging.

Mottoet hans synes å være at ting går over av seg selv.