Legegruppen AS

Olavsgate 7 3256 Larvik

Siste vurderinger av Legegruppen AS

Trygg , klok og tillitsfull.

Lege: Mikael Loller Skrevet

Hører på pasienten og tar den med på råd.
Anbefales på det sterkeste. Føler at problemet man legger frem blir tatt på alvor, og flink til å forklare hvordan ting henger sammen.
Profesjonell og lydhør.

En lyttende og tålmodig lege!

Lege: Hilde Gran Skrevet

Har vært der i noen år og synes at jeg har blitt veldig godt ivaretatt!

Det er lett å komme i kontakt med kontoret og jeg har fått time samme dag, hvis nødvendig.

Hilde følger godt opp og gir raske tilbakemeldinger.

Trygghet

Lege: Mikael Loller Skrevet

Føler meg alltid ivaretatt på en god måte. Flink til å lytte og rask til og videresende til spesiallist . Glad jeg byttet til Loller :)

Jeg er så fornøyd!

Lege: Jonas Johan Gunnberg Skrevet

Endelig har jeg funnet en lege som er imøtekommende, forståelsesfull, hyggelig, smart og effektiv! Han er den beste legen jeg har hatt! Kommer aldri til å bytte lege så lenge jeg kan ha han. I tillegg til å få hjelp til det jeg trenger, føler jeg meg lettere til sinns når jeg går ut av legekontoret også - for han har alltid en morsom kommentar på lur.

Empatisk, dyktig og nysgjerrig

Lege: Jonas Johan Gunnberg Skrevet

Ble veldig glad da jeg fikk Jonas som fastlege! Han ønsker virkelig å komme til bunns av ting - det skal ikke være noe uprøvd. Han tar seg god tid til hver pasient, og ser deg både med alvor og humor. Han er direkte slik nordlendinger er, og jeg har stor tillit til han. Han sier ting som de er, allikevel med stor empati. Jeg kan anbefale Jonas til alle, og har allerede gjort det ved flere tilfeller. Skulle gjerne hatt han videre etter neste flytting, men må håpe å finne en "ny Jonas". Takk!