Legegruppen AS

Olavsgate 7 3256 Larvik

Siste vurderinger av behandlere ved Legegruppen AS

Kunnskapsrik,engasjerende,støttende,omsorgsfull

Lege: Ellen Charlotte Horneman Sanhueza Skrevet

Charlotte er en lege som tåler en diskusjon. Hun bestemmer ikke over hode på deg med mindre det er helt nødvendig. Lyttende og strekker seg langt. Hun setter krav, men tåler at pasienten er uenig av og til. Imøtekommende,forståelsesfull,trygg. Hos Charlotte får man hjelpen man trenger.

Direkte, kunnskapsrik og med hjertet på rett plass

Lege: Ellen Charlotte Horneman Sanhueza Skrevet

Denne dama er nok for direkte for de fleste sin smak, men igjen tror jeg det er noe mange trenger. Hun er kunnskapsrik og tør å berøre temaer de fleste andre leger har berøringsangst for. Man går ikke til henne for å høre det man vil, men jeg tror at her får man høre det man trenger å høre. Jeg tviler ikke et sekund på at det Ellen Charlotte utelukkende har gode intensjoner. Blir fulgt opp av henne i svangerskapet mitt, med en trøblete bakgrunn og jeg er glad det er akkurat hos henne jeg er.

Rotete

Lege: Erlend Nytrø Einarson Skrevet

Gir et veldig dårlig inntrykk med rotete arbeidsbenk og virker litt susete generelt. Føler ikke han hadde den kunnskapen jeg trengte
gjennom svangerskapet. Dårlig kommunikasjon og til tider vanskelig å få tak i. Er derimot veldig fornøyd med helsesekretærene på bygget.

Rett person i yrket.

Lege: Erlend Nytrø Einarson Skrevet

En lege som lytter, ser på deg når du snakker og kommer med faglig gode tilbakemeldinger. Rådfører seg gjerne med andre fagfolk når han er usikker og sender henvisning videre om nødvendig. Følger opp deretter. Helsesekretærene på huset er også dyktige. Noe som er et ekstra pluss.

Velmenende, men veldig rotete. Ikke så nøye på arbeidsbenken sin. (førsteinntrykk osv, etc)

Lege: Erlend Nytrø Einarson Skrevet

Blir sikkert en fantastisk bra fastlege en vakker dag. Men er han langt ifra det den dag idag. På første møte virker han 100% interessert. Det merkes etter 3-4 legetimer, at han ikke det. Føles som å "rope" til en vegg noen ganger.