Hakadal Legekontor

Siste vurderinger av behandlere ved Hakadal Legekontor

Super lege

Lege: Oksana Kalvaag Skrevet

Anbefaler denne legen.
Viktig å bli kjent med henne før man dømmer. Etter mitt andre besøk hos henne fikk jeg ett veldig godt inntrykk. Hun lytter til hva du har på hjertet og er omsorgsfull. Syns hun tar meg på alvor og jeg føler meg hørt.
Kan absolutt anbefale henne!

Hyggelig og tillitsvekkende

Lege: Therese Nysæther Skrevet

Jeg er godt fornøyd med Therese som fastlege og opplever at hun husker meg fra gang til gang, selv om jeg sjelden er til legen. Hun tar problemene mine på alvor og er lyttende. Ser meg som et helt menneske. Hun er god på å høre meg ut før hun kommer med sine innspill. Har hatt henne som fastlege i 10 år og beholder henne.

Bare positive erfaringer

Lege: Therese Nysæther Skrevet

Jeg byttet til Therese som fastlege etter å ha vært hos henne på en tilfeldig time. Faglig dyktig, stiller krav i oppfølgingsplaner/timer. Hun lytter og tar seg tid i motsetning til andre jeg har hatt som fastlege tidligere. Opplevelse av å bli tatt på alvor uansett hvilket problem det måtte være.

Upersonlig!

Lege: Therese Nysæther Skrevet

En lege som er ute etter pengene fremfor å hjelpe deg. Hadde time til meg selv for reisevaksine. Stilte spørsmål om vaksiner for mine to barn, ble fakturert for min time, og for begge barna. (Til tross for at dette kun var et spørsmål i min legetime) Styr unna!

Ubehagelig

Lege: Therese Nysæther Skrevet

Jeg syntes det er ubehagelig å ha time hos Therese. Hun kan gjerne blir bedre til å lytte. Ikke forklare banale ting, men gjerne undersøke nærmere hva problemet kan være.
Det hadde vært fint hvis hun hadde prøvd å være vennlig, virket interessert, tatt meg på alvor, avluttet samtalen før man er på vei ut døren, ikke snakke på en nedlatende og hånlig måte.