Tempo

Skiringssalveien 24 3208 Sandefjord

Siste vurderinger av behandlere ved Tempo

Knallbra

Lege: Kari Statle Gulbrandsen Skrevet

Omsorgsfull, kunnskapsrik, forståelsesfull, og tillitvekkende. Sender videre til spesialist når hun ikke vet nok om problemstillingen.

Engasjert og oppdatert

Lege: Erica Hansen Maraz Skrevet

Jeg har hatt henne som fastlege i 10 år. For 4 år flyttet jeg 9 mil fra Sandefjord men reiser mer enn gjerne for å ha en god fastlege. Jeg er litt dårlig til å ivareta meg selv, men det gjør hun - så godt å ha henne. Hun er lett tilgjengelig på Mail/Helsenorge, får svar i løpet av døgnet. Godt oppdatert på ny behandling, godt forberedt og ivaretagende. Og hun husker fra gang til gang

Dyktig!

Lege: Kari Statle Gulbrandsen Skrevet

«Duller» ikke, er konservativ med medisiner (men man får det man behøver), lytter, profesjonell, hyggelig og sjekker opp med spesialister om det er noe hun ikke er sikker på.
En lege man kan stole på.

Flink, trygg og dyktig

Lege: Kari Statle Gulbrandsen Skrevet

Alltid forberedt, har god tid til å lytte. Blid, varm, trygg og dyktig.
Tar meg på alvor og utrolig lett å snakke med.

Trygg og behagelig lege

Lege: Erica Hansen Maraz Skrevet

Har hatt Erica som fastlege i noen år, og kommer ikke til å bytte. Tar tak i ting, ringer deg etter noen vs du f.eks har startet på ny medisin for å høre hvordan det går. Tar seg tid om du behøver det. Ofte er hun litt forsinket, men jeg venter gjerne litt ekstra siden jeg vet at det har en god grunn, at en pasient trenger det.
En annen ting jeg syns er bra, er at hun har øyekontakt med deg og hører hva du sier før hun begynner å skrive på pc’en..