Tempo

Skiringssalveien 24 3208 Sandefjord

Siste vurderinger av behandlere ved Tempo

Imøtekommende, lyttende og effektiv

Lege: Erica Hansen Maraz Skrevet

Opplever alltid å bli tatt på alvor. Hun tar seg tid til å lytte, undersøker eller forhører seg dersom hun er i tvil, og er rask med tiltak - løsningsorientert. Jeg er svært fornøyd, men bytter lege for pga geografisk avstand. Dessverre har det vært en del bytter og vikarer i denne faslegehjemmelen over år.

Blandede følelser

Lege: Victoria Antonescu Skrevet

Victoria er alltid hyggelig og imøtekommende. Hun lytter og tar deg, tilsynelatende, på alvor. Mitt problem med henne er at terskelen hennes for å henvise videre til spesialist er skyhøy! Jeg har vært der med bl.a. angst og hjertearytmi (to uavhengige konsultasjoner), hvor hun i steden for å henvise meg til utredning foreslå medikamentell behandling. Dette viste seg i ettertid å være dårlige vurderinger av Victoria da jeg til slutt kom til spesialist.

Beste legen jeg noensinne har hatt

Lege: Kari Statle Gulbrandsen Skrevet

Glimrende lege, skjønner både det fysiske og det psykiske. Tiltro til sine pasienter, og kan alt fra småkirurgi til psykiske problemer.

Oppmerksom og dyktig lege som ser deg uten å dulle med deg

Lege: Kari Statle Gulbrandsen Skrevet

Jeg gikk til Kari Gulbrandsen i nesten 10 år og jeg beholdt henne faktisk som fastlege i flere år etter at jeg flyttet langt fra byen.

Alt i alt har jeg aldri vært så fornøyd med en lege. Jeg bytta til slutt, fordi det er for langt å reise to timer for å komme til legen, og fordi jeg i dag er ganske frisk og ikke like avhengig av en stabil fastlegekontakt som jeg var den tiden jeg var dårlig. I årene jeg sleit som mest var det alfa og omega å ha en lege som stolte på meg og var på "min side" overfor NAV og spesialisttjeneste. Det fant jeg i Kari.

Kari er en lege som ser deg og tar deg på alvor. Hun duller ikke og hun er ikke liberal verken med reseptblokka eller sykemeldingen. Samtidig får du det du faktisk trenger fra henne. Hun tar alt på alvor, fysisk som psykisk.

Jeg hadde ikke vært der jeg er i dag hvis det ikke var for at Kari så meg som et voksent menneske som trengte hjelp, den dagen jeg først kom til henne. Jeg var tidlig i tjueåra og hadde tunge psykiske problemer. Alle andre så meg som en ungdom som trengte å strammes opp, eller et barn som trengte å dulles med og pakkes inn. Kari var den første som så meg og trodde på meg, og da jeg kom til henne hadde jeg vært ute fra jobb og skole i tre-fire år og møtt en skare av velmenende sjeler i NAV og helsevesen som egentlig kun hadde bidratt til å sykeliggjøre meg.

Erica er der for passienten

Lege: Erica Hansen Maraz Skrevet

Du føler at du blir tatt vare på og sender oss videre til spesialister, flink dame.
Hun viser forståelse og empati.
Litt synd for oss pasienter at hun jobber ca. 50 %, men bra for barna den tiden de er små.
Å leve et liv er ikke bare jobben, helheten rundt en person gjør at de gjør en god jobb.
Lykke til videre i jobben.