Sandvika ØNH senter

Telefonnummer67 80 47 2067 80 47 ...
Billingstadsletta 19 A 1396 Billingstad

Siste vurderinger av Sandvika ØNH senter

Utdatert og arrogant

Lege: Jan Rollheim Skrevet

Kommer til en spesialist med tro på at en spesialist skulle komme med råd og tips for en kraftig tinnitus etter virus på balansenerven. Men der tok jeg kraftig feil. Ble møtt med en tirade av hvordan han løste sitt eget problem ved å tenke positivt og å ta seg sammen. Jeg takket for at han hadde tatt seg tid men at jeg over hodet ikke likte hans tilnærming til mitt problem. Betalte og kommer aldri tilbake. Anbefales ikke.

Tok meg ikke på alvor

Lege: Jan Rollheim Skrevet

Første gangen jeg var innom ble jeg bedt om å komme tilbake etter et par uker, tilsynelatende uten grunn. Plagene hadde vart å månedsvis, og det virket ikke sannsynlig at de ville gå over ila. et par uker til.

Også andre gangen jeg var innom fikk jeg inntrykket av å ikke bli tatt på alvor, og det tok ikke mer enn fem minutter før jeg ble sendt hjem uten noen svar.

Lite omtenksom og gammeldags holdning

Lege: Jan Rollheim Skrevet

Er andre gang jeg har vært hos denne legen, og aldri igjen. Han brydde seg lite om å finne en løsning på "helseproblemet" og stod fast ved en gammeldags og egoistisk holdning. Han mente at alt han sa var rett ettersom han var så "erfaren lege" og det ikke fantes andre leger som kunne gjøre problemet bedre, og anbefalte meg derfor å bli avhengig av et legemiddel.

Håpløs

Lege: Jan Rollheim Skrevet

Trodde jeg tok feil etter første gangs konsultasjon. Men dessverre, førsteinntrykket var helt riktig. Det eneste han hadde å forslå for mine plager, var "sett deg rolig ned og tenk gode tanker så kanskje det går over av seg selv." Han hadde et par forslag til, men glemte å henvise meg videre så de endte i ingenting.

Troverdig og respektfull

Lege: Jan Rollheim Skrevet

Jeg har vært hos Dr. Rollheim med et barn med øreproblemer. Jeg føler vi ble godt tatt vare på, tatt på alvor og behandlet med respekt.

Barnet mitt har tidligere blitt skremt av leger, og var veldig skeptisk. Men legen håndterte dette glimrende, og nå lenge etterpå snakker barnet mitt fortsatt om besøket som en hyggelig opplevelse.