Privatklinikken AS - Bergen

Telefonnummer919 19 100919 19 1 ...
Nattlandsveien 8 5093 Bergen

Siste vurderinger av Privatklinikken AS - Bergen

Over gjennomsnittet!

Lege: Marcus Eriksson Skrevet

Min opplevelse av privatklinikken er over gjennomsnittet.
Jeg har hatt Restylane de siste 5 årene men gikk for første gang her i 2018. Her kommer jeg fortsette å gå så lenge det lar seg gjøre.
Jeg har sprøyteskrekk men Markus gjennomfører en god konsultasjon og skreddersyr behandlingen etter mitt behov, med andre ord så kjenner jeg ingenting når han jobber. Han er også en perfeksjonist å det merker man i behandling og på resultat.
Servicen fra venterommet til du går er upåklagelig, varm, profesjonell og rett å slett god.

Trygg og kunnskapsrik

Lege: Marcus Eriksson Skrevet

Jeg er fornøyd med service jeg mottok på klinikken. Jeg følte meg ivaretatt og fikk rask respons ved spørsmål per epost, også i helger.

Jeg fikk god informasjon før, og etter behandling. Følte meg trygg og ivaretatt. Ble også anbefalt å ta mindre enn jeg hadde tenkt, dette viser at han ønsker deg best mulig resultat og ikke bare tjene penger på deg. Alt i alt er jeg fornøyd :)

Trygg og kunnskapsrik

Lege: Marcus Eriksson Skrevet

Jeg har vært der flere ganger og hver gang blir jeg mottatt med vennlighet og varme. Jeg føler absolutt at jeg er velkommen. Behandlingene har hele tiden vært profesjonelt utført og jeg har fått veldig god informasjon både før, under og etter behandlingen eller inngrepet. Ovennevnte er også grunnen til at jeg har vært der flere ganger og også anbefalt klinikken til andre.

Mindre bra.

Lege: Marcus Eriksson Skrevet

Fra tidligere var jeg til flere behandlinger hos Dr Markus Eriksson, både i Bergen og Alta. Ulike behandlinger med ikke- kirurgisk behandling fikk jeg flere ganger, hvor jeg ble forespeilet at varighet av behandling ville vedvare minst 3 - 5 år. Prisene var omtrent som ved kirurgisk behandling. Behandlings- effekt vedvarte dog gjerne bare i 1 - 2 år. Jeg begynnte å reklamere på tidligere mottatt behandling, både ift effekt og varighet - som resulterte i at de ikke lenger besvarte verken telefonoppring eller e- post henvendelser fra meg. Jeg måtte få korrigerende behandling ved andre klinikker.

Seriøs lege og en kunstner i sitt fag

Lege: Marcus Eriksson Skrevet

Fikk utført «Earfold» hos Marcus Eriksson. Følte meg ivaretatt og trygg underveis.
Forandringen før og etter er helt enorm og resultatet ser veldig naturlig ut.
Strålende fornøyd!
Kan anbefale Dr. Eriksson på det varmeste.