Privatklinikken AS - Bergen

Telefonnummer919 19 100919 19 1 ...
Nattlandsveien 8 5093 Bergen

Siste vurderinger av Privatklinikken AS - Bergen

Seriøs og dyktig!

Lege: Marcus Eriksson Skrevet

Etter et uhell som følge av fall fra stige pådro jeg meg en del skader i ansiktet. Blant annet hadde brilleglasset på høyre side laget et stygt kutt rundt hele øyet. Etter behandlingen jeg fikk hos Marcus har jeg i dag ingen synlige arr. Marcus er en meget dyktig lege og jeg kan varmt anbefale han.

Faglig sterk og god oppfølging

Lege: Marcus Eriksson Skrevet

Meget godt inntrykk av Privatklinikken. De følger godt opp og har god kunnskap om hva som kan og bør gjøres, ut fra kundens behov. Vil absolutt fortsette å bruke de i fremtiden.

Anbefales

Lege: Marcus Eriksson Skrevet

Dr M Eriksson og Privatklinikken anbefales på det sterkeste. Dyktig og grundig i sitt arbeid. Jeg kunne ikke vært mer fornøyd med resultatet.
Følte meg veldig godt ivaretatt på alle måter.

Trygghet og profesjonalitet

Lege: Marcus Eriksson Skrevet

Absolutt et sted å anbefale! Er en følelse av total trygghet i hendene til Dr. Marcus Eriksson! Virkelig en mann som tar seg tid til sine pasienter og deres behov.

I trygge hender hos Dr. Eriksson

Lege: Marcus Eriksson Skrevet

Det er så godt å ha Eriksson som er en så behagelig og rolig mann, spesiellt forde jeg helst er litt usikker av meg. Noe jeg vet er helt unødvendig under hans behandling. Det betyr mye for meg å bli møtt av Mette på kontoret som alltid er like smilende og imøtekommende. Å vite at en er i trygge hender. Det å se seg selv i speilet etter behandling og tiden etterpå, å glede seg over forvandlingen og igjen føle seg flott, kvikk og opplagt, helt fantastisk. Har full tillitt til Eriksson.