Privatklinikken AS - Bergen

Telefonnummer919 19 100919 19 1 ...
Nattlandsveien 8 5093 Bergen

Siste vurderinger av Privatklinikken AS - Bergen

En fantastisk lege!

Lege: Marcus Eriksson Skrevet

Marcus Eriksson vet virkelig hva han driver med. Ble tatt godt vare på både før, under og etter behandlingen og er veldig fornøyd med resultatet. Har ikke noe å kritisere.

Veldig bra!

Lege: Marcus Eriksson Skrevet

Jeg har hatt to operasjoner hos Dr Eriksson og har vært strålende fornøyd. Jeg ble i aller høyeste grad godt ivaretatt og resultatet var akkurat slik jeg ønsket.

veldig godt inntrykk

Lege: Marcus Eriksson Skrevet

Veldig fint å komme til dere. Å møte Mette er som å møte en gammel venn. Veldig tillitvekkende og veldig tilstede. Jeg anbefaler dere så gjerne videre. Skal jeg ha andre ting gjort så ringer jeg til dere igjen.
Minuset er parkeringen. Den er håpløs! Så er beliggenheten bra for meg da, så da så:-)

Meget behagelig og inkluderene!

Lege: Marcus Eriksson Skrevet

Jeg er veldig fornøyd med de behandlingene jeg har fått hos Privatklinikken. Er alltid blitt mottatt på en inkluderende og fin måte, og det skaper tillit. Det er fantastisk å komme der og etter vel 1 time med litt "påfyll" gå ut og se 10-15 år yngre ut! Dr. Marcus er en "kunstner " i faget sitt!. Tusen takk til dere begge to!!

Dyktig og tillitsvekkende lege.

Lege: Marcus Eriksson Skrevet

Jeg er en dame midt i sekstiårene, som har fått utført forskjelige behandlinger, på forskjellige klinikker. Dette for best mulig å bevare et friskt, ungdommelig og naturlig utseende. Har nå vært til behandling på Privatklinikken, og er veldig fornøyd. Legen er flink å informere, virker kunnskapsrik, og en føler seg virkelig godt ivaretatt. Han er påpasselig, nøye og han tar seg god tid. Setter stor pris på det. Sekretæren er også flink og hyggelig, noe som teller mye,da det jo er hun som er ansiktet til klinikken utad. Ellers så ønsker jeg meg en mykere og behageligere behandlingsstol, da jeg kommer til å fortsette på Privatklinikken!