Annen etasje legesenter

Hegnasletta 5 3217 Sandefjord

Siste vurderinger av behandlere ved Annen etasje legesenter

Endelig en som lytter og respekterer

Lege: Adnan Safdar Warraich Skrevet

Her har du en lege som viser respekt og forståelse. Jeg ble tatt på alvor for første gang med det problemet jeg har. Jeg vil uten å nøle anbefale alle å besøke han hvis dere ikke har fått god nok hjelp fra andre.

Stor faglig tyngde og medmenneske

Lege: Vera Irene Haugan Øksne Skrevet

Vera I. Haugan Øksne har vært min fastlege siden forrige fastlege sluttet ved legesenteret, og jeg har et generelt meget godt inntrykk av henne, både som lege og medmenneske.

Jeg har over en lengere periode vært nødt til å ha jevnlige konsultasjoner hos legen i forb. med sykemelding, og har hver gang opplevd at hun har tatt seg god tid til å lytte og se meg, noe som betyr en verden av forskjell når man oppsøker legen nettopp for å få hjelp og finne løsninger der man kommer til kort på egenhånd. Vera har både faglig tyngde og medmenneskelige kvaliteter, og jeg anbefaler henne derfor gjerne videre til andre.

Jeg har samme opplevelse av Vera de gangene jeg har vært hos henne med mine 2 barn.

Highly professional

Lege: Adnan Safdar Warraich Skrevet

Adnan is a Empathetic , Humane, personal and respectful. He is our family doctor and we have consulted him quite a few times in the last one year.

He understands what a person is feeling emotionally and physically and remembers the patient as in individual.

He is caring and compassionate and I find him very precise and good in his diagnosis.

Highly recommended.

Veldig behagelig lege.

Lege: Adnan Safdar Warraich Skrevet

En lege som er veldig behagelig å være hos. Stresser ikke, lyttende og tar deg alvorlig:)Du føler han virkelig bryr seg om deg. ser hele menneske.Sender deg videre om noe er usikkert, noe som gjør det ekstra betryggene å ha han som fastlege.
Han er ung, men en flink lege:)
Anbefales.

Praktfull lege!

Lege: Andreas Werner Johansen Skrevet

Jeg har byttet en del leger, og Han er den beste og flinkeste jeg har kommet borti hittil!
Han fant ut hva som var feil med en gang, han er flink til å forklare og han gjør meg trygg.
Meget fornøyd!