Annen etasje legesenter

Hegnasletta 5 3217 Sandefjord

Siste vurderinger av behandlere ved Annen etasje legesenter

En meget god og sympatisk lege.

Lege: Andreas Werner Johansen Skrevet

Jeg har hatt denne legen i over ett år nå og bytter kun fordi jeg flytter lenger vekk. Han er av den litt sjenerte typen så jeg tror noen som har klaget på han her kan ha opplevd han som litt distansert kanskje? Det stopper han ikke fra å følge opp, spørre spørsmål og ta tak i ting. Han er flink til å dokumentere samtaler og legehistorikk, noe som er ekstra bra for de av oss som f.eks må forholde oss til NAV. Han er hyggelig, oppmerksom og sympatisk. Jeg kan anbefale denne legen på det varmeste.

Den beste

Lege: Vera Irene Haugan Øksne Skrevet

Best mulig - pliktoppfylene - dyktig - tar seg god tid til å lytte - og gir gode råd for medisinering og utvidet henvisning til videre ekspertise

Beste legen!!

Lege: Vera Irene Haugan Øksne Skrevet

Vera Irene er den beste legen jeg noen gang har hatt. (Bodd i flere byer så har byttet ofte) Hun tar pasienten meget seriøst og gjør alt for å finne ut hva som er galt og gjør alt for å hjelpe. Hun er kjempe flink til å lytte og tar seg god tid. Anbefaler henne på det sterkeste!

Vanskelig å få kontakt med...

Lege: Andreas Werner Johansen Skrevet

Opplever at han forsøker å gjøre sitt beste, men er for opptatt av å gjøre ting "etter boka", og ender derfor ofte opp med å handle feil utifra det..

Er også veldig vanskelig å få kontakt med ham, både på tlf og timer. Har bedt resepsjonistene om å få han til å ringe meg - uten hell. Og når han først ringer, ringer han i 3 sekunder, og da man prøver å ringe opp igjen - er telefonlinjen stengt for dagen.

Skal ikke svartmale en lege på grunnlag av én enkelthendelse, men jeg sitter nå dypt i det etter han valgte å ta en avgjørelse uten mitt samtykke/uten at jeg var informert, istedenfor å kontakte meg på forhånd. Har dessverre mistet all tillit til ham som følge av dette..

Super lege

Lege: Vera Irene Haugan Øksne Skrevet

Flink til å lytte, hun har alltid god tid, alltid presis, forståelsesfull, kort sagt helt topp :) Hun er ujålete og faglig oppdatert :)