Annen etasje legesenter

Hegnasletta 5 3217 Sandefjord

Siste vurderinger av behandlere ved Annen etasje legesenter

Ingen tillit

Lege: Andreas Werner Johansen Skrevet

Har ingen tillit til denne legen. Han viser ingen interesse for deg som pasient. Og er heller ikke interessert i å høre din historie. Han tror han vet best og møter deg med en slik holdning at han er bedre enn deg. Han burde heller vært mer ydmyk.

Dyktig

Lege: Vera Irene Haugan Øksne Skrevet

Jeg er svært fornøyd med henne som fastlege til min sønn og meg. Hun følger opp og gir raskt tilbakemelding. Opplever henne som tilgjengelig for pasientene sine. Kommer ikke til å bytte. Helsesekretærerene er også hyggelige og imøtekommende.

Trygg og ser deg

Lege: Andreas Werner Johansen Skrevet

Han tar seg tid til å virkelig lytte til hvordan du har det, ikke bare høre. Han går inn for å finne svar / løsninger. Han er rolig og konsentrert. Det han eventuelt er usikker på gjør han alt for å finne ut av. Han gir et meget sympatisk uttrykk. Er også et medmenneske.

En meget god og sympatisk lege.

Lege: Andreas Werner Johansen Skrevet

Jeg har hatt denne legen i over ett år nå og bytter kun fordi jeg flytter lenger vekk. Han er av den litt sjenerte typen så jeg tror noen som har klaget på han her kan ha opplevd han som litt distansert kanskje? Det stopper han ikke fra å følge opp, spørre spørsmål og ta tak i ting. Han er flink til å dokumentere samtaler og legehistorikk, noe som er ekstra bra for de av oss som f.eks må forholde oss til NAV. Han er hyggelig, oppmerksom og sympatisk. Jeg kan anbefale denne legen på det varmeste.

Den beste

Lege: Vera Irene Haugan Øksne Skrevet

Best mulig - pliktoppfylene - dyktig - tar seg god tid til å lytte - og gir gode råd for medisinering og utvidet henvisning til videre ekspertise