Lardal Legesenter

Ringveien 16 3275 Svarstad

Siste vurderinger av behandlere ved Lardal Legesenter

Lege

Lege: Carlo David Schebesta Skrevet

Jeg har brukt denne legen ,i noen månder nå og ,har vært sånn tålig for nøyd ,men opplevde at jeg skal på ferie fx ,er mye i dk for har bodd der i mer enn 20 år ,og der har dere norske leger mye og lære av en vanlig konsultasjon ,i dk føler du at du kommer hjem på besøk hos legen,når det er sakt så synes jeg at jeg hele tiden blir mistenkeliggjort selv om jeg har papirer fra spesial lister. Og ser meg riktig trett av dette, de legene de får som sakt en sun på over hundre tusen kroner for vær pasient men da skal de ta bare på pasienten ,ikke bare tro det er luft . Denne legen har kostet meg mange tusen kroner ,når jeg har betalt for ferien og så skal jeg ha med noen medisiner som jeg bruker fast. Men til tider svært vanskelig .

Fantastisk lege !

Lege: Geir Strømme Skrevet

Vi er heldige som har fått en så flink lege. Det er ikke uten grunn at vi aldri har skiftet fastlege og kjører 1 time for å komme frem. Kjempe flink med barn og voksne.

Pålitelig og trygg lege

Lege: Geir Strømme Skrevet

Geir Strømme er en flott fyr som alltid har tid til å lytte, og tar deg på alvor, enten det gjelder smått eller stort. Han er også veldig flink med barn.
Profesjonell og dyktig lege.
Legesekretærene hans er også fantastiske!

Fantastisk lege!

Lege: Geir Strømme Skrevet

Han er en helt fantastisk lege som alltid tar deg seriøst, han er flink til å følge opp, og henviser deg videre der det trengs. Jeg har flyttet langt unna, men velger fortsatt å ikke bytte. Beste legen jeg noen gang har vært borti!
Har tatt hele familien min på alvor i alle år, vi alle er kjempe fornøyd!

Udugelig lege

Lege: Geir Strømme Skrevet

Uprofesjonell lege. Lytter ikke til pasienten, følger ikke opp med prøver og henvisninger der dette skulle vært gjort. Anbefales ikke!!!