Brukernes vurderinger
Om vurderingeneSiste vurderinger av Røa Øre Nese Hals
Ikke interesert
Lege: Per Djupesland SkrevetKom inn med ett problem med en type Tinnitus med musikk. Ble totalt avvist med dette. Tok å sugde ørene for skittt og sjekka at alt sto bra til med trommehinnen og trykk i ørene. Må si vi ikke kommuniserte ett normalt ord sammen. Totalt vektløs lege...
Trygg og kunnskapsrik
Lege: Andreas Svaboe Steinsvik SkrevetJeg kan ærlig si at han er en eksepsjonell lege på alle måter. Han har vist en dyp forståelse for pasientens helsebehov og har alltid prioritert mitt velvære.
Han tar seg alltid tid til å forklare grundig og tydelig hva som foregår, hvilke behandlingsalternativer som finnes, og hva som vil være best for pasienten.
Han har en fantastisk evne til å lytte og forstå mine bekymringer, og jeg føler meg aldri hastet gjennom konsultasjonene.
Flink, effektiv vennlig
Lege: Andreas Svaboe Steinsvik SkrevetJeg skulle gjøre noen undersøkelser som ble gjort raskt og effektivt og fikk rask tilbakemelding på resultatet. All good
Tusen takk for hyggelig tilbakemelding! Velkommen tilbake!
Besvart av Andreas Svaboe SteinsvikVeldig fornøyd!
Lege: Andreas Svaboe Steinsvik SkrevetJeg fikk raskt time og sekretæren var veldig hyggelig.
Dr. Steinsvik virker som en utrolig dyktig lege og jeg følte meg veldig trygg. Hele klinikket virket veldig profesjonell og effektiv med god stemning blant de ansatte.
Dr. Steinsvik lyttet nøye til alt jeg hadde å si før han undersøkte meg grundig, men skånsomt. Han forklarte meg hele tiden hva han skulle gjøre og hvorfor han ville gjøre de ulike undersøkelsene.
Jeg har vært hos flere andre øre nese hals leger før som ikke har kunnet hjelpe meg med problemet mitt. Steinsvik forsto raskt hva som var galt, stilte riktig diagnose og viste akkurat hvordan tilstanden skulle behandles! Jeg ble kvitt plagene som jeg har slitt lenge. For dette er jeg evig takknemlig!
Jeg gir denne klinikken mine beste anbefalninger på alle måter!
Tusen takk for veldig hyggelig tilbakemelding! Du har motivert oss til å stå på!
Besvart av Andreas Svaboe Steinsvikprofesjonelt
Lege: Andreas Svaboe Steinsvik SkrevetFantastisk! Time samme dag som jeg ble henvist. God kommunikasjon. Grundig undersøkelse. Effektiv behandling. Anbefales!
Les alle vurderingene
Les alle publiserte brukervurderinger på Legelisten.no.
Tilgangen varer i 24 timer. Kjøpet er en engangsbetaling.
💙 Visste du at Legelisten årlig har over 3 millioner brukere?