Else Worren Nygård

Legene i Arkaden

1997

Legene i Arkaden Telefonnummer35 52 30 6035 52 30 ... – Si gjerne at du fant nummeret på Legelisten.no
Bruene 1 3724 Skien
Else Worren Nygård er en av 46 fastleger i Skien

Siste vurderinger av Else Worren Nygård

Dyktig fastlege!

Jeg har hatt Else som lege så lenge jeg kan huske og er meget fornøyd.. Hun er alltid forståelsesfull, behjelpelig og tar en på alvor... Det har vært ekstra godt og ha Else som fastlege etter jeg ble syk, hun har hjulpet meg og støttet meg hele veien, hadde ikke taklet det uten henne! Alle som har henne har fått en dyktig lege :-)

Bra fastlege

Har brukt Else i mange år og føler meg godt ivaretatt. Hun er hyggelig å snakke med, ser mennesket og jeg får raskt time når jeg trenger det. Hyggelige ansatte i skranken også. Har også brukt mailhenvendelse for å få time, noe som har fungert veldig bra.

veldig bra lege

kjempe koslig og vet hva hun gjør, er heldig som har hun.

hun er lett tilgjenglig og hjelper meg med det jeg må ha hjelp med

Herlig

Vår familie har brukt Else i mange år og vi er storfornøyd! Har ved noen akutttilfeller måttet gå til andre leger hvis Else ikke var ledig, og vi merker fort at kvaliteten går ned. Herlig og blid dame som er flink i faget sitt. Anbefaler på det høyeste!

Veldig bra

Kjempefornøyd, spesielt med at hun ikke nøler med å henvise videre om hun selv er usikker. Føler at jeg blir tatt alvorlig.