Else Worren Nygård

Legene i Arkaden

1997

Blir varslet når nye vurderinger blir publisert

Else Worren Nygård er en av 45 fastleger i Skien

Siste vurderinger av Else Worren Nygård

Blanda erfaring

Har generelt hatt god erfaring med legekontoret og Else tidligere. Alltid vært litt vanskelig å få tak i på telefon, men etter at de flyttet til nytt lokale og over på ny nettløsning har det vært håpløst. Sitter i over en time på telefonkø uten å komme gjennom, vanskelig å få time selv ved personlig oppmøte i luka, og generelt vanskelig å håndtere.

Har ved flere tilfeller forsøkt å forklare problemstillingen, men lite forståelse å møte i luka for det faktum at ikke alle først kan ta fri 1 dag for å møte opp i luka, og 1 dag til for å ha timen med lege. Må skjerpes kraftig i rutiner der, hvis ikke mister de nok flere kunder.

Bra fastlege

Har brukt Else i mange år og føler meg godt ivaretatt. Hun er hyggelig å snakke med, ser mennesket og jeg får raskt time når jeg trenger det. Hyggelige ansatte i skranken også. Har også brukt mailhenvendelse for å få time, noe som har fungert veldig bra.

veldig bra lege

kjempe koslig og vet hva hun gjør, er heldig som har hun.

hun er lett tilgjenglig og hjelper meg med det jeg må ha hjelp med

Veldig bra

Kjempefornøyd, spesielt med at hun ikke nøler med å henvise videre om hun selv er usikker. Føler at jeg blir tatt alvorlig.

Den beste legen jeg kunne hatt

Først av alt er hun utrolig flink. Tar seg tid og vet hva hun gjør. Jeg føler meg trygg hos henne og at hun tar meg på alvor. Vil mitt beste og jeg er egentlig bare takknemlig for at jeg er så heldig at jeg er på hennes liste. Heldigvis har barna mine henne som lege og de reiser langt for å komme til henne. En stor støtte i små og stire utfordringer. Ringer på dagen om jeg trenger det og får time så raskt som jeg trenger. Noen ganger dagen etter, andre ganger kan det vente noen uker, men det er avhengig av hva jeg trenger henne for.