Sauherad legesenter

Telefonnummer35 95 62 0035 95 62 ... – Si gjerne at du fant nummeret på Legelisten.no
Gvarvgata 69 3810 Gvarv

Siste vurderinger av Sauherad legesenter

Tilstede

Lege: Zubair Akram Skrevet

Kunnskapsrik. Svært god oppfølging.Forandret på medisin som gjorde at jeg fikk et nytt liv etter 2 slitsomme år.vet ikke en ting jeg kan foreslå for å bli bedre. Anbefales på det varmeste. Håper han blir noen år på Sauherad legesenter.

Trygg og kunnskaprik

Lege: Hafiz Muhammad Mahmood-Ul-Hassan Skrevet

en faglig dyktig lege som er ampatisk og lyttende i møte med pasient. jeg er meget fornøyd med min fastlege.

Trygg og kunnskapsrik

Lege: Hafiz Muhammad Mahmood-Ul-Hassan Skrevet

En fantastisk lege eg noensinne har møtt. Veldig imøtekommende og er blid som en lerke. Dyktig og grundig i sitt arbeid. Flink til å lytte og gir alltid begrunnelse for sine beslutninger. Anbefales på det sterkeste.

Fantastisk dyktig, pliktoppfylende og kunnskapsrik lege

Lege: Zubair Akram Skrevet

Zubair er en fantastisk lege som tar seg tid til å lytte og sette seg inn i pasienten(e) sine problemer samtidig som han har en ydmyk og imøtekommende holdning. Dr. Akram er også ekstremt flink til å ta pasienten seriøst, og henviser videre til spesialister og setter klare mål samt tidsplaner i samråd med pasienten og følger samtidig pasienten uvanlig godt opp i det videre løp. Alt i alt en lege som anbefales på det sterkeste!

Svær dyktig lege og empatisk lege Kommer med forslag til andre løsninger og viser at han bryr seg Vil anbefale denne leg

Lege: Zubair Akram Skrevet

Framstår som en empatisk lege som har interesse og kunnskap for faget sitt Kommer med andre mulige løsninger til bl.a medisiner, men lytter og tar pasienten på alvor