Sauherad legesenter

Telefonnummer35 95 62 0035 95 62 ... – Si gjerne at du fant nummeret på Legelisten.no
Gvarvgata 69 3810 Gvarv

Siste vurderinger av Sauherad legesenter

Utrolig usympatisk lege

Lege: Ndubunma Oluchi Ndukwe Skrevet

Ikke et smil under hele konsultasjonen. Hørte ikke etter, stilte ingen spørsmål. Kommer aldri til å gå til denne legen igjen.

Tilstede

Lege: Zubair Akram Skrevet

Kunnskapsrik. Svært god oppfølging.Forandret på medisin som gjorde at jeg fikk et nytt liv etter 2 slitsomme år.vet ikke en ting jeg kan foreslå for å bli bedre. Anbefales på det varmeste. Håper han blir noen år på Sauherad legesenter.

Trygg og kunnskaprik

Lege: Hafiz Muhammad Mahmood-Ul-Hassan Skrevet

en faglig dyktig lege som er ampatisk og lyttende i møte med pasient. jeg er meget fornøyd med min fastlege.

Trygg og kunnskapsrik

Lege: Hafiz Muhammad Mahmood-Ul-Hassan Skrevet

En fantastisk lege eg noensinne har møtt. Veldig imøtekommende og er blid som en lerke. Dyktig og grundig i sitt arbeid. Flink til å lytte og gir alltid begrunnelse for sine beslutninger. Anbefales på det sterkeste.

Fantastisk dyktig, pliktoppfylende og kunnskapsrik lege

Lege: Zubair Akram Skrevet

Zubair er en fantastisk lege som tar seg tid til å lytte og sette seg inn i pasienten(e) sine problemer samtidig som han har en ydmyk og imøtekommende holdning. Dr. Akram er også ekstremt flink til å ta pasienten seriøst, og henviser videre til spesialister og setter klare mål samt tidsplaner i samråd med pasienten og følger samtidig pasienten uvanlig godt opp i det videre løp. Alt i alt en lege som anbefales på det sterkeste!