Sauherad legesenter

Gvarvgata 69 3810 Gvarv

Siste vurderinger av Sauherad legesenter

Generelt misfornøyd meg legesenteret

Lege: Ndubunma Oluchi Ndukwe Skrevet

Har for øvrig aldri møtt min fastlege, alltid kommet inn til en vikarierende lege eller en annen lege på huset. Generelt misfornøyd med Sauherad legesenter da betjeningen er lite hjelpsomme, hører ikke etter, nekter å sette deg opp på time, og til og med legger på midt i en telefonsamtale. En blir kun henvist til å bestille time eller resept via helserespons, noe som heller ikke fungerer. Har måttet vente i flere uker på fornyelse av en resept, det er uholdbart. Kommer absolutt ikke til å anbefale legesenteret til noen, og bytter selv til en annen kommune selv om Sauherad er min hjemkommune.

Nøye og tydelig lege.

Lege: Nusrat Hussain Skrevet

Har hatt denne legen en stund nå. Det er tydelig at hun er nøye på å følge opp og at pasienter får det de trenger. Fornøyd med henne.

Gjorde lite

Lege: Nusrat Hussain Skrevet

Hun stilte ikke spørsmål, jeg bare sa det jeg visste uten at hun sa mye. Hun var ikke oppdatert på sykdommen eller legemidler. Var ingen nytte å få time.

Lege????

Lege: Nusrat Hussain Skrevet

Totalt ubrukelig som lege!! Hun spurte meg ikke om noe som helst, og var egentlig mest interessert i å få meg ut derfra!

Mer uegnet lege skal du leite lenge etter.

Lite tilstedeværende

Lege: Ndubunma Oluchi Ndukwe Skrevet

Føler ingen kontakt. Dårlig kommunikasjon og liten forståelse. Bruker unødvendig mye tid på det som jeg anser som mindre viktig. Klønete og fomlet ved prøvetaking.
Ønsker helst ikke å komme tilbake.