Magnat Medisinske Senter

Drammensveien 130 0277 Oslo

Siste vurderinger av Magnat Medisinske Senter

50/50

Lege: Dalius Bansevicius Skrevet

Ble henvist av fastegen min.
Er ikke veldig negativ eller positiv til den lege. Men ikke helt fornøyd med behandling.50/50

Utilgjengelig og slurvete

Lege: Geir Slapø Skrevet

Min mor brukte dr. Slapø i ca ti år da hun fikk diagnosen Parkinson. Jeg fulgte henne dit flere ganger. Magnat er ikke et hyggelig senter. Håpløst og dyrt å parkere utenfor. De som jobber i resepsjonen var arrogante. Vi ventet 1- 2 timer på venterommet. Timen hos Slapø ble derfor meningsløs, da mamma var blitt for dårlig av å sitte så lenge. Temaet for timen var å rydde opp i medisinene fordi hjemmesykepleien hadde overtatt doseringen, og gitt mor dobbel dose over flere uker. Slapø snakket i nevrologiske termer, og det var umulig å skjønne hva han hadde håndskrevet om ny dosering fremover.

Det førte til at hjemmesykepleien fortsatte med dobbelt dose. Jeg tok kontakt med Slapø (resepsjonen) og prøvde å forklare at problemet. Det endte med at mor ble overført til nevrologisk på Rikshospitalet. Da skjønte jeg at det finnes gode nevrologer som faktisk lytter, og ikke ser på klokka hele tiden. Ble senere overført til nevrologisk i Drammen (bor i Bærum). Det er mulig dr. Slapø er en god nevrolog for andre nevrologiske tilstander enn Parkinson.

Trygg og kunnskapsrik.

Lege: Dalius Bansevicius Skrevet

Han er urolig behagelig og dyktig lege, tar seg tid til og lytte til deg. Han er flott lege, for min beste anbefaling.

En nevrolog til å stole på!

Lege: Dalius Bansevicius Skrevet

Denne mannen har reddet livet mitt! Opplever han som særdeles kunnskapsrik og meget empatisk. Jeg stiller som regel en del spørsmål og han svarer med bred faglig kunnskap. Fremstår også svært empatisk og jeg føler meg godt ivaretatt hos han. Jeg har store smerter knyttet til å få Botox injeksjoner mot migrene, og han tar det i akkurat det tempoet jeg trenger og spør hele tiden underveis om jeg vil ta pause og om jeg er klar til å fortsette.
Han har også hjulpet og foreslått noen apper for å jobbe med pusteteknikk som skal hjelpe meg med å redusere stress.
Anbefaler Dalius på det sterkeste☺️

Investert

Lege: Geir Slapø Skrevet

Jeg har fått behandling av Slapø jevnlig i 4 år og er veldig fornøyd. Han er profesjonell, men også veldig omsorg og investert