Magnat Medisinske Senter

Telefonnummer22 60 62 0022 60 62 ... – Si gjerne at du fant nummeret på Legelisten.no
Drammensveien 130 0277 Oslo

Siste vurderinger av Magnat Medisinske Senter

Beste nevrolog

Lege: Inge Monstad Skrevet

Har hatt Dr. Monstad som lege i over ti år . Han er meget dyktig faglig og en god samtale partner. Da han pensjonerte seg var det ikke lett å fylle han sine sko for noen. Takk

Kjempedyktig!

Kiropraktor: Michael Kleppen Skrevet

Michael Kleppen er ikke den typiske kiropraktor. Han har ingen "samlebåndsmentalitet" som man ser hos mange behandlere i dag. Han tar gjerne 1,5-2 timer konsultasjon første gangen. Da gjør han en mengde tester, stiller deg de rette spørsmålene og bruker sine kollegaer på senteret for å få andres vurderinger. På den måten kommer han til roten av problemet og får stilt riktig diagnose.
Videre forklarer han alt på en enkel og lett forstålig måte og gir deg konkrete tilbakemeldinger. Han bruker ulike behandlingsmetoder og gir deg plan på hvordan du kan trene på egenhånd.

Michael har min varmeste anbefaling.

Fantastisk både som lege og menneske

Lege: Inge Monstad Skrevet

Jeg gikk til Inge Monstad i ca 6 år frem til han nå nylig pensjonerte seg.
Han endret livet mitt, og jeg gikk fra å være bundet til seng og sofa, til et normalt liv.
Selv om han alltid var forsinket tok han seg alltid god tid og var alltid oppriktig opptatt av å hjelpe! Han hørte også på det jeg hadde og si og tok dette i betraktning når han behandlet meg. Utrolig synd at han har sluttet, for en slik lege finner jeg neppe igjen.

Beste kiropraktoren!

Kiropraktor: Michael Kleppen Skrevet

Michael er en suveren kiropraktor, han har enormt med kunnskap innenfor sitt felt, tar pasientene sine seriøst, tar seg god tid til behandling og følger nøye opp.

Han er også personlig trener, noe som gjør at han følger nøye opp trening og rehabilitering!

En fantastisk kiropraktor som er verdt hver eneste krone, han har hjulpet meg gjennom mine plager! Takk!!

Fantastisk lege!

Lege: Inge Monstad Skrevet

Har forandret livet mitt fullstendig. Anbefales på det varmeste. Alltid forsinket, men det gjør ingenting, da han alltid tar seg god tid til hver eneste pasient.