Sannan Legesenter AS

Steinkjersannan 5 7713 Steinkjer

Siste vurderinger av behandlere ved Sannan Legesenter AS

Overfladisk og uinteressert

Lege: Cheneso Moumakwa Skrevet

Oppsøkte lege pga ryggsmerter.

Ingen undersøkelser men tipset om enkleste måten å bli sykemeldt på. Ingen forslag for bedring av ryggen.

Ville bare at man skulle ta så mye smertestillende man ville i 2 måneder og så sykemelde seg.
Spilte ingen rolle at jeg sa at jeg ikke ville sykemeldes, kun få hjelp med ryggen.

-Hadde god tid, men bør undersøke og hjelpe pasienten neste gang.

Flink og kunnskapsrik

Lege: Cheneso Moumakwa Skrevet

Flink lege som kan mye! Snill og kunnskapsrik. Følger opp avtaler og står på for sine pasienter. Anbefaler denne legen.

Uprofesjonell

Lege: Cheneso Moumakwa Skrevet

Tar ikke hensyn til det pasienten sier, arrogant lege. Avbryter når pasienten ønsker å si noe. Påstår ting som ikke stemmer, i det hele tatt ganske frekk. Anbefaler ikke denne legen. Bra det finnes leger, som tar seg godt av sine pasienter, for denne legen gjør ikke det.

Grei Fastlege som ønsker og bli kjent med pasienten

Lege: Cheneso Moumakwa Skrevet

Grei og forståelsesfull. Tok seg god til og bli kjent og tok seg tid til og snakke litt om seg også. Full score fra meg👍

Ikke intressert i pasienten

Lege: Cheneso Moumakwa Skrevet

Kom til han med min 14 årige sønn som jeg var bekymret for ang at han er så tynn. Legen verken veide eller målte han. Spurte bare om gutten viste hva han veide og hva høyden var. Nevnte noe at han måtte på hjørnet av kongens gate for å handle noe afrikansk mat som han anbefalte.
Virker lite intressert i pasienten, mest opptatt av å trykke på datamaskinen. Hadde ikke lest journalen på forhånd selv om vi ventet 40 min for å komme inn, så visste ikke at gutten hadde cøliaki diagnose. Dette måtte jeg som mor fortelle. Jeg ville at det skulle bli tatt blodprøver og div for å undersøke om det finnes noen bakenforliggende grunn til at hvorfor gutten min er blitt så tynn. Men ikke intressert i det legen. Kun intressert i å selge afrikansk mat.