Sannan Legesenter AS

Steinkjersannan 5 7713 Steinkjer

Siste vurderinger av behandlere ved Sannan Legesenter AS

Usympatisk

Lege: Cheneso Moumakwa Skrevet

Dårlig førsteinntrykk da han ikke håndhilste ved første møte. Virker meget lite interessert i å lytte til pasienten (i dette tilfellet, meg, som forøvrig er kvinne). Ingen blikkontakt under konsultasjonen, og jeg opplever at han mumler. Opplever heller ikke at han har noen særlig kunnskap rundt kvinnehelse. Byttet fastlege ved første mulighet.

Forståelsesfull og trygg lege

Lege: Dragan Zerajic Skrevet

En lege som jeg stoler fullt og helt på. Opplever å bli godt ivaretatt. Dragan oppleves faglig ekstremt dyktig.

Uinteressert

Lege: Cheneso Moumakwa Skrevet

Arrogant og uinteressert i å høre på deg.
Gjør ikke gynekologiske undersøkelser på damer, noe som gjør det svært vanskelig for oss som bor på bygda, da vi må kjøre 2-2,5 t fordi han ikke vil.

Har også fortalt meg hvor mye det koster samfunnet for henvisning til gynekolog. Utrolig uprofesjonell.
Anbefaler ikke denne legen til noen.

Fantastisk lege som ikke stresser en og som lytter

Lege: Jan Oddvar Setten Skrevet

Av alle leger jeg har hatt, er han min favoritt. Føler aldri at jeg er til bry, får alltid gode råd, blir tatt på alvor, og han tar Seg tid til hver pasient! Jeg er så fornøyd!

Lite oppfølging.

Lege: Ingrid Korssjøen Skrevet

Hyggelig nok, og fungerer greit så lenge du vet hva du trenger. Utfordringen oppstår når det ikke er klart hva som feiler deg, eller har en tilstand som trenger oppfølging. Får litt inntrykk av at jeg er der på lånt tid, og at hun vil ha deg ut av kontoret fortest mulig.