Sentrum Legesenter

Henrik Ibsensgate 6 3724 Skien

Siste vurderinger av behandlere ved Sentrum Legesenter

Dyktig og forståelsesfull lege

Lege: Elise Charlotte Melkild Skrevet

Elise er en veldig dyktig lege. Hun tar seg tid til å lytte, og tar deg på alvor. Hun er flink til å samarbeide med deg som pasient, og viser både medfølelse og forståelse for din situasjon. Jeg har bare positivt å si om henne, og er godt fornøyd!

For ei dame.

Lege: Elise Charlotte Melkild Skrevet

Jeg har lenge slitt med forskjellige problemer, møtt mye motstand og følt at jeg ikke har blitt hørt. Etter mitt møte med Elise, ble jeg tatt på alvor og føler endelig etter mange år at det er en fremgang. Hun verter opp og viser høy grad av interesse for å løse opp i eventuelle problemer.
Veldig fornøyd med alt. Tross ung alder, så er dette en lege med en fersk innstilling jeg møtte. Virkelig fornøyd.

Vil ikke skrive noe negativt

Lege: Elise Charlotte Melkild Skrevet

Hos en lege bør en få kontakt og føle at en er verd å bry seg med. Øyekontakt. Forståelse for individuelle forskjeller. Bli sett. Tillit til legen.
Jeg føler ingen av delene her

For travelt!

Lege: Eirik Knapskog Skrevet

Utrolig lite hyggelig helsesekretærere! De burde virkelig lære seg å møte mennesker på en profesjonell måte! Snakker til deg på en negativ måte,hilser aldri på deg ved undersøkelser, lite løsnigsorienterte! Knapskog virker litt fraværende, lite hjelp og følger ikke opp undersøkelser som har blitt gjort! Vurderer sterkt å bytte legekontor mest pga. helsesekretærene i skranka!!En stor skam!

Fornøyd

Lege: Elise Charlotte Melkild Skrevet

Hyggelig dame som lytter og fører en fin dialog med deg.
Oppegående og tar deg seriøst med kroppen vendt til deg og ikke på 'avstand'. Føler meg ivaretat og 'et menneske', ikke bare patient.