Sentrum Legesenter

Henrik Ibsensgate 6 3724 Skien

Siste vurderinger av behandlere ved Sentrum Legesenter

Humørsyk, hissig og problemer med å vise respekt.

Lege: Eirik Knapskog Skrevet

Denne legen har tydeligvis store humørsvingninger. Siste besøk der blir nok det siste. Timen var avtalt for oppfølgning etter forrige besøk hos en meget grundig kvinnelig lege der 3 uker tidligere. Han kjeftet på meg og hisset seg opp fordi jeg kom igjen så fort og var gjentatte ganger spydig. Rett og slett dårlig oppførsel og ingen empati. Jeg forlot kontoret gråtende og fortalte sekretæren hva jeg mente. Legens oppgave er å plastre og lege, ikke å gi folk en mental nedtur. Hun skjønte problemet og viste stor forståelse i en samtale etterpå.

Resepsjonen ødelegger

Lege: Lene Berit Gaathaug Skrevet

Har likt Lene Berit veldig godt. Kunne tenkt meg å fortsette å ha henne som fastlege. Dessverre er resepsjonen helt forferdelig! Verste servicen jeg har opplevd på et legekontor. Har ved flere anledninger opplevd dem som direkte frekke og uprofesjonelle. Dette trekker veldig ned for meg. Kvier meg for å kontakte legesenteret, utsetter det alltid i det lengste, fordi det er en såpass negativ opplevelse.

Fantastisk lege

Lege: Eirik Knapskog Skrevet

Dette er den skarpeste og fineste legen jeg har møtt. Han tar seg god tid til dem som trenger det og man må regne med forsinkelser, men dette er noe jeg verdsetter og synes er tøft gjort med tanke på tidspresset fastleger utsettes for. Jeg og familiemedlemmer har fått uvurderlig hjelp av ham og er svært fornøyde med valg av fastlege. Man må tåle litt venting og noen kjerringråd eller mindre skarpe kommentarer i resepsjonen, men legehjelpen anbefales på det varmeste.

greit å komme til

Lege: Sigurd Haugan Danielsen Skrevet

Alt godt. Bestandig blid og fornøyd. meget hyggelige hjelpere i skranke og laboratorie.
kort ventetid.

hyggelig

Lege: Lene Berit Gaathaug Skrevet

kom inn på dagen pga at jeg var syk.hadde betennelse i urinblære.fikk resept og regner nå med at det går bra.fikk forresten resept på utgått med. måtte få tilsvarende som kostet 490,-