Spir Helse

Telefonnummer485 08 811485 08 8 ...
Langgata 59 4306 Sandnes

Siste vurderinger av behandlere ved Spir Helse

imøtekommende

Lege: Malin Bu Solgård Skrevet

Positiv erfaring fra timene hos Malin. Hun viser forståelse og empati og tar det som blir sagt på alvor.

Er også super fornøyd med damene i skranken som tar telefonen, svarer på email og tar blodprøver. De er tilgjengelige og hyggelige.
Lite ventetid på venterommet.

Dyktig og trygg lege!

Lege: Ida Schwarzmannseder Bjørvik Skrevet

Jeg hadde tidligere Dr.Næsheim, og var igrunn veldig skuffa når han plutselig slutta helt plutselig. Fikk da tildelt Dr.Bjørvik og har blitt møtt av en lege som er faglig dyktig,og trygg. Hun lytter, virkelig lytter når man prater og man føler at hun har tid til og høre hva man har og si. Man blir tatt på alvor og hun er også flink til og følge opp behandlingsplan og medisinplan fra andre, feks avdeling på sykehus. Har bare fine ting og si om Dr.Bjørvik og er veldig fornøyd. Har flere veninner som også går til henne, og de er også veldig fornøyd.

Dyktig og behagelig

Lege: Malin Bu Solgård Skrevet

Dyktig og behagelig lege. Hører godt etter, føler hun tok meg på alvor.
Ga gode forklaringer, svarer godt på mine spm. Tar tak og får fort gang på utredning/henvisning.
Smilende og imøtekommende. Anbefales.

Kunnskapsrik og tilstedeværende lege

Lege: Ida Schwarzmannseder Bjørvik Skrevet

Veldig fornøyd med Ida som fastlege på hele familien. Særs god erfaring med henne relatert til svangerskapsomsorg og hyperemises gravidiarum. Blir alltid møtt av en lyttende og tilstedeværende lege, som gjør grundige undersøkelse og følger godt opp.

Dyktig og kunnskapsrik

Lege: Ida Schwarzmannseder Bjørvik Skrevet

Her blir du tatt på alvor. Flink til å lytte, og viser genuin interesse. Flink å forklare og kan faget sitt. Både jeg og barna har henne som fastlege, og vi kunne ikke vært heldigere. Her blir du alltid møtt med ett smil, og hun tar seg god tid. Kan ikke annet enn å anbefale henne på det sterkeste. Legesekretær er også veldig serviceinnstilt og hyggelig, og også her blir man alltid møtt med ett smil og beste service.