P7 Legesenter AS

Prinsens gate 7 1530 Moss

Siste vurderinger av behandlere ved P7 Legesenter AS

En lege som virker usikker i faget !

Lege: Adnan Majeed Skrevet

Det er den verste fastlegen jeg har hatt, virker usikker, prøver å være morsom for å dekke over sin usikkerhet, han er en dårlig lytter, har nå byttet til en fantastisk lege som virkelig har tatt tak i mine problemer .. Har skjedd mer der på 2 mnd, enn 1 år med Adnan !

Fantastisk lege

Lege: Adnan Majeed Skrevet

Adnan er superbra lege. Familien har brukt han nå i ca 6 mnd, opplever mye latter og god stemning når vi er til time hos han! Han tar problemene våre veldig seriøst! Min familie føler seg veldig trygge hos han! Kan varmt anbefalle denne unge legen!

Kjempeflink og hyggelig

Jeg vil gjerne gi all min ros til Kamran A.Butt
Han ordner alltid opp å hjelper med hyggelig tone å smiler å trøster når man trenger det, flink å trygg

Lyttende

Lege: Kamran Ashraf Butt Skrevet

En lege som anbefales på det sterkeste. Han lytter, bryr seg og prøver å finne løsninger.
Et stort pluss er at han spør andre leger om råd. Noe som gjør at jeg følte meg trygg hos han.

kjempe fornøyd

Lege: Kamran Ashraf Butt Skrevet

Butt er en lege jeg liker veldig godt. Han lytter til det du har å si. Han tar deg alvorlig og vurdere det som blir sakt. Hjelpsom og følger opp hele veien. Akurat slik jeg ønsker min fastlege skal være. Ønsker ikke å bytte fastlege.