Ditt Legesenter AS

Prinsens gate 7 1530 Moss

Siste vurderinger av behandlere ved Ditt Legesenter AS

Best Doctor I ever had!

Lege: Sarah Helen Wheeler Seidelin Skrevet

I kept Sarah Seidelin as my doctor inspite of when she moved to Moss because it was worth it to me to make the 4 hour round trip to see her. She has been very accommodating of my health concerns through the years and really listens and has good communication skills. I always felt as a human being not just a patient. Very professional and the best doctor I ever went to, including my years of living in America.

Beste fastlege i Moss

Lege: Adnan Majeed Skrevet

Lytter alltid, tar meg på alvor, løser mine problemer, får svar veldig raskt og får god oppfølging. Jeg er kjempe fornøyd.

Styr unna

Lege: Adnan Majeed Skrevet

Dårlig tid, dårlig og dårlig på oppfølgning. Forhåndsdømming i stedet for å lytte. Tar man seg ordentlig tid til å løse problemet slipper man å ta opp problemet flere ganger. Manglende svar.

Flink og Kjempefornøyd med legekontoret

Lege: Sarah Helen Wheeler Seidelin Skrevet

Hatt Sarah som fastlege i veldig mange år. Hun er kjempeflink lege,som tar mine helseproblemer seriøs og er alltid ledig time å få om det haster eller det er snakk om en telefonsamtale. Veldig fleksibel lege.Har en kjempebra portal hvor man kan få direkte kontakt med hun,slipper å ringe via sekretæren. Karianne som er sekretæren til Sarah, hun er super hyggelig, alltid imøtekommende og flink i jobben sin.

Bare det å ha fastlegen så tilgjengelig gjør ting så mye lettere. Etter at covid 19 kom så har det blitt enda lettere med time, da det kan tas over video/tlf.

Forbedringspunkt er at må bli flinkere til å videresende pas der problemstillingen ikke kan løses hos hun. Føler at noen ganger tar det litt lang tid før man blir henvist videre.

Omsorgsfull og flink

Lege: Adnan Majeed Skrevet

Jeg har hatt Adnan siden han startet ved Møllebyen. Føler meg godt i varetatt. Han er dyktig og imøtekommende, henviser raskt videre ved behov, og svarer raskt på digital konsultasjon. Og så er han morsom å prate med. Anbefales!