P7 Legesenter AS

Prinsens gate 7 1530 Moss

Siste vurderinger av behandlere ved P7 Legesenter AS

Trygg, ordentlig, god lytter

Lege: Katrine Haraldseid Wick Skrevet

Etter svært dårlige erfaringer hos min forrige fastlege har det vært en lettelse å komme til Katrine. Hun lytter og følger opp det vi avtaler. Jeg føler meg godt ivaretatt.

En av de beste legene jeg har, hatt

Lege: Umar Ishtiaq Skrevet

Tar seg god tid, forstår nødvendigheten av relasjonsbygging for å trygge pasienten. Hender han gir tilbakemelding, lenge etter forventet kontortid, altså han jobber overtid, for ditt beste.

Hyggelig og forståelsesfull

Lege: Basharat Ali Skrevet

Byttet lege, og jeg angrer ikke! Ali er ganske hyggelig og imøtekommende. Anbefaler han sterkt! Hyggelig å prate med, finner på lønsninger.

Bra lege

Lege: Umar Ishtiaq Skrevet

Kjempefornøyd med denne legen. Han er ikke autoritær, snakker med vanlige ord som man skjønner uten å være lege sjøl, følger opp bra, undersøker og tester og henviser når det er fornuftig. Ikke grisk, aldri synlig stressa, aldri upersonlig eller fjern. Håper denne legen blir værende i Moss for alltid.

Trygg og kunnska. Beste legen.Veldig snill

Lege: Umar Ishtiaq Skrevet

Jeg byttet min forrige fastlege og nå vet jeg at det var den beste avgjørelsen. Nå vet jeg at jeg er under den beste omsorg hos Dr. Umar Ishtiaq, og det er endelig en lege som er interessert i helsen min. Jeg blir alltid hjertelig velkommen, lyttet til og ethvert problem jeg har blir henvist til riktig spesialist. Jeg er veldig takknemlig for dette av hele mitt hjerte. Jeg anbefaler 100% den beste legen.