Ditt Legesenter AS

Telefonnummer69 20 40 4069 20 40 ... – Si gjerne at du fant nummeret på Legelisten.no
Prinsens gate 7 1530 Moss

Siste vurderinger av Ditt Legesenter AS

Denne legen anbefales ikke

Lege: Sarah Helen Wheeler Seidelin Skrevet

Dårlig lege, har ikke medfølelse for pasient. Man finner ikke ut noe om helseproblemer\sykdommer av å måle BT og vekt. Ingen blodprøve eller andre prøver.

1. Ta ting alvorlig
2. Lytt til pasienten
3. Ikke tenk for mye på penger\ny time

Denne legen leker med vår helse, penger og ny time er viktig for henne! Anbefales ikke.

Forferdelig opplevelse.

Lege: Sarah Helen Wheeler Seidelin Skrevet

Som tittelen sier, den dårligste opplevelsen jeg har hatt med fastlege noensinne.

For det første, hun har ikke medfølelse for pasient, hun virker kald, har en uhyggelig fremtoning, hører ikke på hva jeg sier, tror ikke på mine beskrivelser på symptomer. Jeg må nesten trygle for å få helsesjekk eller blodprøve, isteden får jeg ofte beskjed om at jeg ser frisk ut.

For det andre, hun uttrykker sin dårlig meningen mot min utenlandske bakgrunn under konsultasjonen, som gjør meg svært ubehagelig og nedtrykt.

For det siste, økonomi. Penger er svært viktig for henne, hun benytter enhver mulighet til å belaste egenandel, deler opp undersøkelser og konsultasjoner. F.eks hun tar alltid blodprøver ved en ny time slik at du betaler egenandel for flere timer. Men når du trenger noe fra hennes side, så er det nei! Vanskelig å få henvisninger, helsesjekk, blodprøver osv, og hun sier at hun kan ikke kaste bort samfunnsressurser.

konkluderende vil jeg si at jeg vil absolutt ikke anbefale den legen.

Mitt råd til legen: vær litt mer menneskelig, hører bedre på hva pasienten sier, ta pasient på alvor, har litt mer empati for pasient som en lege burde gjøre. Heller hjelpe til pasienten enn å begynne kritisere pasientens sin beskrivelsen av symptomer.

Kjempeflott lege med

Lege: Sarah Helen Wheeler Seidelin Skrevet

masse erfaring. Hun lytter og spør. Stiller krav og bryr seg med og om.
Har hun intet svar eller nok kunnskap henviser hun deg videre.
Har også erfart at hun har "lest seg opp" til neste time.
Anbefales på det varmeste, men du må ville noe selv.

Beste legen jeg har møtt

Lege: Sarah Helen Wheeler Seidelin Skrevet

Eneste legen ( og jeg har vært hos mange inkludert spesialister), som aldri har gitt opp. God lytter, alltid blid, tar seg god tid, gir gode råd og gjør alt i sin makt for å hjelpe. Kjemper for å bli rettferdig behandlet om pasient ( meg) har blitt tilsidesatt. Kunne ikke bedt om bedre lege og jeg er evig takknemlig for å ha henne som en fastlege. Anbefales virkelig! :)

Ivaretatt, insiktsrik, forstått,

Lege: Sarah Helen Wheeler Seidelin Skrevet

Legen ser og forstår lett mine sykdommer og problem. Hun ser og forstår hva nedre tettare nødvendigvis ikke har sett og forstått. Vi har et gjensidig tillitsforhold.