Ditt Legesenter AS

Prinsens gate 7 1530 Moss

Siste vurderinger av behandlere ved Ditt Legesenter AS

Trygg, vennlig og engasjert.

Lege: Umar Ishtiaq Skrevet

Har brukt Umar siden han begynte som vikar i Moss.
Han har lest seg opp på journaler fra flere år tilbake. Oppmerksom, hyggelig og ærlig om min situasjon.
Anbefaler ham til alle jeg kjenner.

Vennlig, empatisk og faglig dyktig

Lege: Umar Ishtiaq Skrevet

En lege som tar deg på alvor og får deg til å føle deg sett og ivaretatt. Forklarer problemstillinger på en forståelig måte og viser faglig dyktighet, integritet, seriøsitet og empati. Alltid vennlig, høflig og imøtekommende. Jeg har hatt han som fastlege siden han begynte i Moss, og jeg bl a har hatt behov for oppfølging pga alvorlig sykdom. Må virkelig anbefales på det varmeste!

Not caring, not following up

Lege: Kamran Ashraf Butt Skrevet

He REFUSED to take an annual blood test for me even I explained my past problems. Under my insist, he finally took ONLY a few items to check (not thourough) then it turned out many abnormal items!!
I requested the results by email (via Helsenorge). No follow up on some of the abnormal items until I questioned myself!
This shows not enough caring for patients, no proper follow ups!

Super lege, anbefales på det sterkeste

Lege: Umar Ishtiaq Skrevet

Ønsker du en lege som følger deg opp, tar det du sier på alvor og faktisk er genuint interessert i å hjelpe deg med hva enn som plager deg,så er dette rette mannen. Han sender tilogmed svar på prøver man har tatt eller andre undersøkelser man har gjort i helger, det har jeg aldri opplevd med noen annen lege.
Ikke la navnet skremme deg, legg vekk fordommene og gi mannen en sjanse, du vil garantert ikke angre!

Imøtekommende og trygg

Lege: Kamran Ashraf Butt Skrevet

En blid og koselig lege som tok meg mer på alvor enn jeg gjør selv. Utstråler trygghet. Får meg alltid til å le, selv når jeg er trist.
Henviste meg videre til spesialist og fikk endelig hjelp etter 5 fastleger og 9 år med plager.
Synd han sluttet i Enebakk. Mulig jeg følger etter til Moss hvis han blir ledig.