Rjukan Legesenter

Storgata 16 3660 Rjukan

Siste vurderinger av behandlere ved Rjukan Legesenter

Ikke fornøyd

Lege: Patrick James Dunn Skrevet

Virker som han ikke bryr seg i det heletatt. Han prater nedlatende, og sitter ved pc sin med en holdning som viser at han ikke bryr seg. Aldri hatt så uempatisk og useriøs lege i mitt liv. Anbefales ikke. Er sikkert nyttig ved "vanlige" plager som halsbetennelse og lignende, men utover det synes jeg ikke han gjorde jobben.

God lege

Lege: Patrick James Dunn Skrevet

Konge god lege! Kjempe fornøyd med Dunn. ikke overdramatsk, er effektiv og ærlig. Passer meg perfekt. Ingenting vondt å si om han

God lege

Lege: Patrick James Dunn Skrevet

Jeg har hatt den glede å ha Patrick Dunn som fastlege i lang tid og er svært fornøyd med han.
Han er en lege som ikke skriver ut piller i hytt og vær, men forsøker å se sammenheng mellom plager og hverdag.
Han innbyr til tillit og virker som han er ute etter å behandle sykdommen og ikke symptomene!
Jeg er meget fornøyd med Dunn som lege.

Totalt uintressert i pasienten

Lege: Patrick James Dunn Skrevet

Dunn ligger henslengt i stolen sin og ser mest på pc enn på pasienten. Han virker uintressert og lei. Det er stor mangel på empati hos Dunn. En ufølsom lege, som ikke ville komme på hjemmebesøk selv da en av hans pasienter hadde 41,5 i feber. Tatalt uansvarlig og uakseptabelt.

Meget dyktig

Lege: Robin Belaska Skrevet

Dette er en lege man føler seg virkelig bekvem hos. Han har god pasientomsorg i tillegg til faglig dyktighet.