Bærum Gynekolog

Sandviksveien 36 1363 Høvik

Siste vurderinger av Bærum Gynekolog

Profesjonell, dyktig og hyggelig

Lege: Nahid Heydarpanah Skrevet

Meget faglig dyktig gynekolog.
Hun ser og hører deg, slik at du føler meg trygg. Hun passer på deg, og tenker på alt, slik at du får riktig behandling.
Det var 6 mnd ventetid hos min faste gynekolog. Søkte på nettet, og fikk raskt time her.
Jeg kan anbefale henne på det sterkeste! Jeg går ikke tilbake til min forrige gynekolog.

Støttende og kunnskapsrik

Lege: Nahid Heydarpanah Skrevet

Dr. Nahid er varm og hyggelig. Hun støtter pasienter ved å lytte for så å tilpasse behandlingen til din situasjon og preferanser - også basert på hennes erfaringer og kunnskap. Jeg opplever henne som veldig tilgjenglig og investert i sine pasienter.

Fantastisk

Lege: Nahid Heydarpanah Skrevet

Nahid er en meget faglig dyktig gynekolog som jeg kan anbefale på det sterkeste. Hun er fleksibel, imøtekommende, hyggelig og tar en på allvar. Nahid ivaretar deg som pasient på en meget profesionell måte. En anne ting som er et stort pluss er åpningstidene, noen dager i uken er det åpent lengre på ettermiddagen/kvelden så selv om jeg har lang reisevei lar det seg gjøres.
Har ikke noe å sette fingeren på mer enn at jeg er strålende fornøyd.

Eneste og Beste Gynokolog i hele Norge

Lege: Nahid Heydarpanah Skrevet

Jeg har vært hos ulike Gynokolog i Oslo og Bærum. Eneste som har vært seriøs trygg og imøtekommende å gå til er Nahid. Du føler deg trygg og respektert. Har kun hatt dårlige opplevelser hos andre gynokolg av dems merkelige oppførsel, men Nahid er meget profesjonell og seriøs og gjør sin jobb på et meget høyt faglig nivå og du ønsker aldri å gå til noen andre enn Nahid igjen. Jeg er velsignet å ha Nahid som Gynokolog. Eneste og Beste i hele Norge. Meget ansvarsfull og Dyktig gynokolog. Om jeg hadde flyttet langt fra hennes by hadde jeg virkelig betalt fly bilett for å få time kun hos henne. Hos Nahid kan du virkelig senke dine skuldre og slappe av og føle at du blir behandlet av en seriøs ansvarsfull dyktig og proffesjonell hyggelig snill dame. Har ingen kritikk å gi enn bare at hun er den beste. Jeg er meget fornøyd og det kommer garantert alle til å være. Hos Nahid får du tillit opplevelse. Må Gud velsigne denne damen. Fordi hun er en velsignelse for oss kvinner.

Fantastisk!

Lege: Nahid Heydarpanah Skrevet

Jeg var å satt inn spiral hos Nahid! Jeg hadde lest skrekkhistorier om både innsett, og komplikasjoner. At smertene skulle være fra en annen verden. Dette må være verdens beste Gynekolog - for jeg kjente ikke at den ble satt inn. Det var mye trygghet i at hun sjekket at den var satt inn korrekt. Jeg vil på det sterkeste anbefale Nahid! Hun er imøtekommende, kunnskapsrik og gir deg den tryggheten du trenger.